Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:03:59 GMT

سرپرست شهرداری اصفهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۴۷۸

سرپرست شهرداری اصفهان مشخص شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا بوژ مهرانی با ۱۱ رأی موافق و یک رای سفید امروز در اولین روز کاری شورای اسلامی شهر تا انتخاب شهردار به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان انتخاب شد.

او پیش‌تر یک دوره به عنوان سرپرست انتخاب شده بود و در سال‌های گذشته در مدیریت مالی شهرداری هم سابقه فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اختیارات تا انتخاب شهردار به سرپرست تفویض و اداره امور شهرداری به وی سپرده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست گفت: در انتخاب سرپرست شهرداری تخصص گرایی را در دستور کار قرار دادیم.

علی صالحی افزود: این مدت کوتاه مدیریتی برای اعضای شورای اسلامی شهر بسیار مهم است چرا که کار مردم در شهرداری باید بدون وقفه پیش رود.

در ابتدای این نشست هم نور صالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی مورد نیاز شهرداری، در اولویت شورا است گفت: متعهد هستیم با همدلی و هم افزایی تلاش خود را در مسیر پیشرفت شهر به کار بریم.

آیین تحلیف (خواندنِ سوگند نامه) اعضای ششمین دوره شورا‌های اسلامیِ شهر‌های شهرستان اصفهان هم دیروز در سالن همایش‌های ساختمان فرمانداری اصفهان برگزار شد.

در این آیین و با اخذ رای مخفی از اعضای شورای شهر، محمد نورصالحی با ۱۲ رای بعنوان رئیس شورای شهر و با همین تعداد رای ابوالفضل قربانی نایب رییس شورا، سید امیر سامع خزانه دار، خانم فرزانه کلاهدوزان منشی اول و علی صالحی منشی دوم و سخنگو انتخاب شدند.

پیش از این قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان بود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوژمهرانی سرپرست شهرداری اصفهان شورای شهر شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست