Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان در بیستمین فصل لیگ برتر به نایب قهرمانی دست پیدا کرد مه در اولین تجربه سرمربیگری محرم نویدکیا بود. البته این عنوان در کنار حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، از دید برخی هواداران و اهالی جامعه فوتبال پذیرفته نیست چرا که این باشگاه در رده مدعیان قهرمانی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته، حضور مدیرعامل سپاهان در جلسه سازمان بازرسی که انتقاد شدید نماینده این سازمان از هفت باشگاه دولتی و صنعتی به خاطر قراردادها و هزینه‌های نجومی را به همراه داشت، این شائبه را در پی داشت که این تیم اصفهانی نیز در این جمع قرار دارد.

سپاهان اکنون به عنوان نمادی برای باشگاه‌داری در ایران محسوب می‌شود که در سطح مدیریتی، با نظم و رفتار سازمان یافته پیش می‌رود. این باشگاه داعیه رفتاری حرفه‌ای و اصلاح شده برای ارتقا شخصیت باشگاهی دارد و البته از مجموعه‌ای که تحت مدیریت محمدرضا ساکت قرار دارد، انتظاری کمتر از این نیست اما با این وجود اشکالاتی ساده و پیش پا افتاده وجود دارد که ممکن است اثرات آن در آینده، لطمه و ضربه سنگینی را به آنها وارد کند.

به عنوان مثال، باشگاهی با این همه هزینه و داعیه حرفه‌ای گری که با چندین باشگاه خارجی نیز تفاهم نامه‌هایی جهت گسترش روابط بین‌المللی ایجاد کرده، هنوز برای تیم فوتبالش مدیر رسانه‌ای تعیین نکرده تا ارتباط خوب و مفیدی بین باشگاه با رسانه ها و افکار عمومی ایجاد شود.

به همین خاطر هواداران سپاهان مرجعی رسمی و واحد برای پیگیری اخبار ندارند. چرا که از سایت باشگاه تنها اخبار امضای تفاهم نامه‌ها را می‌خوانند و به خاطر رفتار سلیقه‌ای مسئولان سپاهان در انتشار اخبار مربوط به تیم که شیوه‌ای منسوخ است، از اوضاع و احوال تیم اطلاع دقیقی وجود ندارد. به عنوان مثال، در طول مسابقات فصل اخبار دقیق و درستی از مصدومان، مبتلایان به کرونا و حتی کارت زرد بازیکنان در دسترس نبود. به نظر می‌رسد همین رویه ادامه دارد که قطعا در فصل جدید لیگ برتر مشکلات بیشتری را به وجود خواهد آورد.

رفتار سلیقه‌ای در قبال انتشار اخبار در نبود یک مدیر رسانه‌ای، باعث شده شایعات زیادی پیرامون تیم به وجود بیاید که فشارهای حاشیه‌ای علیه زردپوشان را بیشتر می‌کند. از مدیریتی که مدعی باشگاه‌داری نوین و حرفه‌ای در فوتبال ایران است، انتظار می‌رود به بخش رسانه‌ای تیم که قطعا مهمترین بخش مدیریتی و پل ارتباطی با هواداران و اهالی فوتبال است، توجه بهتر و دقیق‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسانه ای حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند

هافبک دفاعی بایرلورکوزن می‌گوید هرگز نمی‌توان آرژانتین را بدون مسی تصور کرد.

طرفداری | آرژانتینی‌ها امیدوارند که لیونل مسی تا ابد برای آنها بازی کند و اصلا دوست ندارند در مورد خداحافظی یا ادامه ندادن با او صحبت کنند.

روزی فرا خواهد رسید که برنده هشت توپ طلا مجبور به آویزان کردن کفش‌هایش شود و احتمالاً قبل از خداحافظی از سطح باشگاهی، تصمیم به کناره‌گیری از عرصه بین‌المللی خواهد گرفت. مسی در ژوئن 37 ساله می‌شود، به این معنی که ممکن است زمان زیادی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال نداشته باشد. مسی متعهد شده است که در کوپا آمریکا امسال که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند، نماینده کشورش باشد و به حضور در جام جهانی 2026 نیز اشاره کرده است. او در حال حاضر رکورد 180 بازی ملی و 106 گل بین‌المللی را به نام خود ثبت کرده است.

ازکوئیل پالاسیوس که در کنار مسی در جام جهانی 2022 قطر طعم قهرمانی جهان را چشیده است، به رویترز درباره زندگی بدون کاپیتان افسانه‌ای آلبی‌سلسته گفت:

بیایید در مورد ادامه ندادن با مسی اصلا صحبت نکنیم. هرگز نمی‌توان تیم ملی را بدون مسی تصور کرد. همه ما می‌خواهیم او جاودانه باشد و همیشه تا ابد با ما بازی کند.

هافبک دفاعی آرژانتینی بایرلورکوزن در مورد یک بازیکن باتجربه دیگر آلبی‌سلسته، آنخل دی ماریا، که قرار است پس از کوپا آمریکا 2024 نام خود را از لیست تیم ملی آرژانتین حذف کند، افزود:

ما نمی‌خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او یک بازیکن منحصر به فرد، متفاوت و تاریخی برای کشور است. اگر او بازنشسته شود، باید از هر جلسه تمرینی، هر اردو و هر بازی نهایت استفاده را ببریم زیرا ما مفتخریم چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

آرژانتین قرار است در 20 ژوئن با رویارویی با کانادا، رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی کوپاآمریکا را آغاز کند. مسی برای حضور در این تورنمنت که به دلیل برگزاری در ایالات متحده نیازی به سفر طولانی ندارد، از تعطیلات خود در MLS با اینتر میامی مرخصی خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم