Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@16:57:35 GMT

۵ فروند شناور در خور بندر گناوه آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۵۰۸

۵ فروند شناور در خور بندر گناوه آتش گرفت

فرماندار گناوه گفت: ۵ فروند شناور در خور(حوضچه) این بندر طعمه حریق شدند و از بین رفتند.

غلامرضا مهرجو روز پنحشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این حادثه مقارن ساعت ۵ بامداد امروز درخور و کنار اسکله رخ داد که بلافاصله نیروهای امداد و مدیریت بحران و آتش نشانان نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا، شهرداری و اداره بندر ودریانوردی گناوه ومنطقه نفتی گوره از گچساران در محل جهت اطفای حریق حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این حادثه   ۵ شناور طعمه حریق شدند که ۴ شناور آن حامل کالای تجاری و ملوانی  کامل از بین رفت و یک شناور نیز بدون محموله بود.

وی گفت: باتوجه به اینکه در خور و اسکله بندر گناوه شناورهای زیاد حامل کالا لنگر انداخته بودند تمام تلاش و سعی خود را بکار بردیم و با جدا کردن آنها از سایر شناورها ، از سرایت آتش به دیگر شناورها جلوگیری شد.

فرماندارگناوه گفت: علت این آتش سوزی که خسارات زیاد مالی برجای گذاشت ، در حال بررسی است.

خور گناوه محل استقرار بیش از یک هزار فروند شناور باری است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد