Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد لرستان گفت: ۳۵ قلم کالای مغایر با استاندارد، امسال در بازار استان شناسایی شده است که بیشتر این اقلام مواد غذایی هستند.

" حمیدرضا میربیک" روز پنجشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در راستای نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای مشمول استاندارد اجباری در بازار استان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ قلم کالای مغایر با استاندارد شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مغایرت ها مربوط به نداشتن نشان استاندارد، جعل این نشان و یا نداشتن کد ۱۰ رقمی است.

وی اظهار کرد: فرآورده های مغایر شناسایی شده اغلب دستمال کاغذی، نمک خوراکی، شیرآلات بهداشتی، کلوچه، کیک، پنیر، گلاب، پنیر پیتزا، شکر و مایع ظرفشویی بوده است.

میربیک گفت: گزارش اقلام مغایر مشاهده شده در بازار لرستان، به طور مستمر به استان های محل تولید جهت اقدام، اعلام می شود.

بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد (درج شده بر روی بسته بندی کالاها)، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از مشخصات کالا و همچنین اعتبار پروانه استاندارد آن آگاه شوند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

ابوطالب شفقت هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان می‌توانند نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان