Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد حسین حمیدی از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی گفت : روز پنج شنبه 14 مرداد ماه و بمناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری ، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در شهر تهران اعمال می گردد که بنا بر وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ ، اجرای نظم و مقررات و ایمنی عبور و مرور در محدوده مورد اشاره را بر عهده خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : این محدودیت از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه ، خیابان ملت و تقاطع اكباتان ملت اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری خواهد شد.
سردار حمیدی افزود : ازسمت شرق نیز ازخیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت تردد اجرا و تمام کوچه ها و خیابانهای فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کامل مسدود خواهد شد که مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت خواهد گرفت.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی و انقلاب صورت می پذیرد .


وی بیان داشت : همچنین از سمت شمال از تقاطع فخر آباد اعمال محدودیت خواهد شد که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان مشکی و خیابان 17 شهریور به جنوب صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه کلیه فرعی های معابر اطراف مجلس شورای اسلامی از شب قبل مسدود خواهد شد .


وی اشاره ای هم به محدودیت تردد اتوبوس های شرکت واحد داشت و گفت : با توجه به مراسم تحلیف ، تردد اتوبوسهای شرکت واحد در خطوط طول خیابان جمهوری و طول خیابان مصطفی خمینی وجود نخواهد داشت و مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی هایی که با پلیس راهور تهران بزرگ بعمل آورده اند، از مسیر های جایگزین استفاده خواهند کرد .


سردار حمیدی افزود : بر این اساس اتوبوس هایی که در طول خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق تردد می کنند نهایتا تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس هایی که در طول خیابان مصطفی خمینی در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد .


وی بیان داشت : ایستگاه مترو بهارستان در روز پنج شنبه کلا تعطیل خواهد بود و خدمات رسانی ندارد .


سردار حمیدی گفت : همچنین پمپ بنزین های اطراف مجلس شورای اسلامی ، طول خیابان مصطفی خمینی نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس دهی نخواهند داشت .


وی افزود : بر همین اساس تردد کامیونت ها ، وانت بارها ، وانت بارهای مسقف و کامیون ها در طول روز پنج شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و ترددی صورت نخواهد پذیرفت و تردد همه کامیون ها از شب قبل برگزاری این مراسم ( چهارشنبه شب ) در همه سطح شهر تهران بجز کمربندی ممنوع خواهد بود .


رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : انجام فعالیت های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در کل سطح شهر تهران بویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد .


وی در پایان از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت ها ( ساعت 13 امروز پنج شنبه ) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری – مصطفی خمینی – ابن سینا – مجاهدین اسلام تردد نکنند .

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راهور تحلیف ریاست جمهوری پلیس راهور تهران بزرگ خیابان جمهوری مسیر جایگزین روز پنج شنبه مصطفی خمینی محدودیت ها طول خیابان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام کرد و اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت الی ساعت 6 بامداد یکشنبه 16 اردیبشهت 1403، از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص تردد در محور کرج ـ چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: محدودیت قطعی تردد در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 08:30 از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از ساعت 10:30 ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت 24 یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک: از ساعت 10 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 12 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود و همچنین از ساعت 24 یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شما گفت: محدودیت قطعی تردد در روز شنبه 15 اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 08:30 از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود. و از ساعت 09:30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: از ساعت 11:30 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رفع ترافیک چالوس امکان‌پذیر است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با در خصوص پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روز یکشنبه 16 اردیبهشت ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله از ساعت 11 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود از ساعت 12 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود.

وی ادامه داد: از ساعت 14 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلردر محور هراز همچنان ممنوع وتردد انواع کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 بامداد چهارشنبه 12 اردیبهشت الی ساعت 2 بامداد یکشنبه 16 اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ 12 اردیبهشت الی روز شنبه تاریخ 15 اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درخصوص تردد در محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 24 پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلرها کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 24 پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های در محور فوق ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه