Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به رشد قابل توجه صدور جوازهای تاسیس و سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه صنعتی خراسان رضوی در امسال گفت: با وجود کرونا و تحریم‌های اقتصادی، اقبال به سرمایه گذاری صنعتی در این استان مطلوب است.

به گزارش قدس آنلاین، جواد خزائی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال تاکنون ۸۳۷ فقره جواز تاسیس و طرح‌های توسعه صنعتی با سرمایه گذاری ۲۸۵ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۴ هزار و ۴۱۶ نفر در خراسان رضوی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر سرمایه گذاری ۴۱۴ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این در حالی است که در چهار ماه ابتدای سال گذشته میزان سرمایه گذاری برای جوازهای تاسیس و طرح‌های توسعه در این استان ۵۵ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال بود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این استان در حوزه صدور جوازهای تاسیس و طرح‌های توسعه طی سال جاری از نظر تعداد جواز، سرمایه گذاری و اشتغالزایی رتبه سوم را در کشور به دست آورده است.
خزائی بیان کرد: در این مدت ۱۷۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۷۴۲ نفر در این استان صادر شده که از نظر تعداد ۱۵ درصد، سرمایه گذاری ۹۹ درصد و از نظر ایجاد اشتغال ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
او تصریح کرد: در بین پروانه‌های صادره در سال جاری از نظر سرمایه گذاری، بخش کاغذ و محصولات کاغذی با اختصاص حدود ۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال و از نظر اشتغال زایی بخش محصولات شیمیایی با اشتغال زایی برای ۷۲۸ نفر بیشترین سهم را در بین دیگر صنایع استان به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری میلیارد ریال سرمایه گذاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی