Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری پاوه با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستانی شهرستان در اختیار بیماران کرونایی است، از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی شیب عبور از پیک پنجم کرونا را ملایم و هزینه های مادی و انسانی آن را کاهش دهند. 

جلیل بالایی در ستاد کرونا شهرستان پاوه اختصاص اکثر بخش‌های بیمارستان را به کرونا به معنای ایجاد محدودیت برای خدمات به سایر بیماران دانست و گفت: دو هفته سخت را در پیش روی خود داریم که فقط با همکاری مردم امکان عبور کم هزینه از آن میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گروه‌های فراخوان شده برای واکسیناسیون به ویژه فرهنگیان و عوامل اجرایی انتخابات خواست که با مراجعه به مراکز اعلامی نسبت واکسیناسیون اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به موثر بودن واکسیناسیون در کاهش امار مبتلایان و فوتی های کرونا، از وجود واکسن به اندازه کافی در شهرستان خبر داد و گفت: در صورت عدم مراجعه افراد فراخوان شده در فرصت ابلاغی بلافاصله افراد جدید جایگزین خواهند شد.

بالایی همچنین از تشدید نظارت‌ها بر بازار، رستورانها، آرامستانها، تالارها و سالن‌های ورزشی خبر داد و ابراز امیدواری کرد، شاهد رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در جامعه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه خیز پنجم کرونا استانی اجتماعی پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب