Web Analytics Made Easy - Statcounter

 « احمد طهرانی » روز پنجشنبه در نخستین نشست  شورای اسلامی شهر ششم خمین و آیین تحلیف اعضای این پارلمان محلی، افزود: درآمدزایی و گرفتن عوارض شهری یکی از چالش‌های شهرداری‌ها  است و استفاده درست از منابع برای طرح‌های عمرانی شهری سبب رضایتمندی شهروندان می‌شود.
وی، با تقدیر از شورای شهر پنجم خمین بیان کرد: مدیریت شهری خمین در دوران مذکور اقدامات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی متعددی را در سطح شهر انجام داد که از نظر مسئولان و شهروندان قابل قبول است و موجب رضایتمندی نسبی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خمین با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی در این شهرستان، گفت: این انتخابات با تلاش هیات اجرایی و نظارت و با هدف صیامت از آرای مردم و حقوق نامزدها بدون هیچ‌گونه نارضایتی و شکایتی براساس شاخص‌های وزارت کشور برگزار شد.
طهرانی، حاشیه نشینی، بازنگری طرح جامع شهری و ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای میوه‌فروش را مهمترین اولویت های شورای شهر ششم خمین بیان کرد.
وی تاکید کرد: شهردار خمین باید در کمترین زمان ممکن از سوی اعضای جدید شورای اسلامی انتخاب شود تا مشکلی در مدیریت این شهر ایجاد نشود.
فرماندار خمین افزود: شورای شهر در تصویب مصوبات از خرد جمعی و مشاوره افراد صاحب نظر و در المان های شهری، حوزه های فرهنگی و اجتماعی از الگوهای موفق اجرا شده، استفاده کند.
رئیس دادگستری خمین نیز در این نشست گفت: شورای شهر به‌عنوان قوه مققنه شهری باید بهترین تصمیمات را داشته باشد.
« ابوالحسن شریفی » افزود: اعضای شورای شهر باید برای رضایتمندی عمومی تلاش کنند و تامین منافع هوادران خلاف قانون است.
وی تاکید کرد: مردم نسبت به اقدامات شورای اسلامی شهر آگاه هستند و دستگاه قضایی نیز خدمات و فعالیت‌های این نهاد را رصد می کند.
در این نشست آیین تحلیف هفت عضو شورای اسلامی شهر خمین برگزار شد و « محمدتقی عظیمی» به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ششم خمین برای یک سال انتخاب شد.
   شهرستان خمین زادگاه امام راحل است که در جنوب استان مرکزی واقع شده است.
 

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم