Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، الکس گیبنی تهیه‌کنندگی استودیوییِ سریال کوتاه مشترک متروگلدوین‌مایر و تادمور انترتینمنت در مورد ۲ جودوکار بحث‌برانگیز سعید ملایی و ساگی موکی را برعهده خواهد گرفت.

این خبر در پی کسب مدال نقره از سوی ملایی در المپیک توکیو — که مغولستان را نمایندگی می‌کند — و تشکر وی از رژیم اشغال‌گر قدس بابت بردش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین ترتیب موکی نیز برای تیم جودوی رژیم صهیونیستی مدال نقره کسب کرد.

به گزارش وب‌سایت ددلاین، گیبنی با کارگردانی مستندهایی نظیر «تاکسی به مقصد نیمه تاریک» و «انران: باهوش‌ترین افراد حاضر» شناخته شده است، اما از آن زمان به سراغ برنامه‌های داستانی از جمله تهیه‌کنندگی استودویی سریال‌هایی نظیر «برج شوم» محصول شبکه هولو و فیلم «مُسَکِن» محصول نتفلیکس، و کارگردانی یک قسمت در مجموعه «میلیاردها» از شوتایم، رفت.

نگارش متن این سریال کوتاه جدید نیز بر عهده نویسنده ایرانی-آمریکایی به نام کوروش نورسته (نویسنده «سنگ‌سار ثریا میم») خواهد بود. گیبنی و همکارش کوین پلانکت در شرکت جیگسا پروداکشنز در کنار نورسته، امیلیو شنکر، مایکل اشمیت، و آریل وایسبراد به نمایندگی از کمپانی تادمور، و استیو استارک — رئیس سابق بخش تلویزیونی متروگلدوین‌مایر — از طریق شرکت تولوکا پیکچرز وی، به‌عنوان تهیه‌کننده استودیویی این پروژه ایفای نقش خواهند کرد.

شرکت متروگلدوین‌مایر و تادمور پیش از این حق مالکیت ساخت زندگی‌نامه موکی — جودوکای برتر رژیم صهیونیستی — و ملایی را خریداری کرده‌اند.

این سایت درباره زندگی سعید ملایی با تحریف واقعیت نوشت: این سریال براساس داستان واقعی زندگی ملایی ساخته خواهد شد که برای حق مسابقه دادن با موکی، رقیب خود از رژیم صهیونیستی، همه‌چیزش را به خطر انداخت. پس از آن، این دو ورزشکار با یکدیگر دوست شدند و بیش از هر چیز خواستند تا خارج از محدودیت‌های سیاست به رقابت بپردازند. سعید علیرغم تهدید از سوی مربیان خود از وطنش ایران فرار کرد و به منطقه‌ای مخفی پناهجو شد تا برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند.

این پروژه با همکاری ملایی و موکی و همچنین فدراسیون بین‌المللی جودو به ریاست ماریوس ویزر در حال ساخت است و شامل تصاویر اختصاصی و پیش‌تر دیده نشده از هر دوی این ورزشکاران خواهد بود.

این دومین پروژه مشترک متروگلدوین‌مایر و تادمور انترتینمنت است. این دو شرکت پیشتر مستند-سریال «آیکمن – شیطان سخن می‌گوید» را تولید کردند که در ادامه سال جاری در شبکه صهیونیستی کان پخش خواهد شد.

کد خبر 5273994

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو سعید ملایی رژیم صهیونیستی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان رادیو صبا برنامه رادیویی سریال ایرانی آلبوم موسیقی شبکه مستند سیما برنامه تلویزیونی موسیقی تلفیقی متروگلدوین مایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید

آفتاب‌‌نیوز :

این روزنامه نوشت: نویسنده و کارگردان «نون خ ۵» در این فصل توانستند طوری مشکلات و سختی‌های جامعه را در قالب داستان خود مطرح کنند که هیچ ممیز و ناظر پخشی نمی‌توانست دست به ممیزی و اصلاح این سریال بزند. کنایه به مدیران و مسئولان و حتی انتقادات تند در قالب خرده‌داستان‌ها و حتی اشارات سیاسی آنقدر در این سریال به چشم می‌آمد که می‌توان صد‌ها تحلیل و تفسیر فرامتنی سیاسی از آن داشت، اما آقاخانی آنقدر با ظرافت همه این انتقادات را در قالب طنز و شوخی مطرح کرد که مدیران صدا‌وسیما نتوانستند در مقابل آن مقاومت کنند و چنین انتقاداتی در قالب یک سریال پربیننده که بالاترین درصد تماشاگر را داشت روی آنتن تلویزیون رفت. از آن سو «نون خ ۵» اولین سریالی است که تا این اندازه روی حرکات موزون قومیت‌های مختلف تکیه کرده و آن‌ها را در یک مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده است.

اشاره به کند بودن سرعت اینترنت همزمان با امتحان میان استانی، مهمان شدن در بیغوله‌ها و اشاره به بیکاری و ورشکستگی مردم بلوچ، کنایه به لغاتی مانند زیرساخت، پیشرفت، پروژه و… نشان دادن مشکل کمبود سوخت در سیستان‌وبلوچستان، نبود امکانات پزشکی در این استان، به تصویر کشیدن وضعیت کولبرها، ضروری بودن دارو‌های کودکان سرطانی، بالا رفتن ناگهانی قیمت طلا و… ازجمله مسائلی بود که آقاخانی و وفایی با تیزهوشی و ریزبینی به بهترین شکل در «نون خ ۵» به نمایش آوردند بدون اینکه ممیزان بتوانند این بخش‌ها را دچار جرح و تعدیل کنند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ