Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال آمریکا با اختلافی فاحش استرالیا را شکست داد و یک پای فینال بسکتبال المپیک ۲۰۲۰ شد. در روزی که شاگردان گرگ پوپوویچ آماده به نظر می رسیدند، کوین دورانت به طور مشخص با کسب ۲۳ امتیاز حسابی خوش درخشید. بدین ترتیب امریکا در فینال این رقابت ها باید به مصاف برنده دیدار فرانسه – اسلوونی برود. اطلاعات مسابقه بسکتبال آمریکا و استرالیا روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۵ آگوست ۲۰۲۱ / ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت: ۸:۴۵ به وقت تهران تورنمنت: نیمه نهایی بسکتبال المپیک ۲۰۲۰ ترکیب اصلی آمریکا و استرالیا

آمریکا: دیمین لیلرد، جرو هالیدی، کوین دورانت، دوین بروکو، بم آدبایو

استرالیا: جک لندیل، نیک کای، پتی میلز، جو اینگلس، متیو دلاودووا نتیجه هر کوارتر از مسابقه بسکتبال آمریکا و استرالیا

چارت شوت های مسابقه بسکتبال آمریکا و استرالیا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آمریکا و استرالیا بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود

پیشکسوت فوتسال کشورمان معتقد است تیم ملی ایران باید در ۴۰ دقیقه قانونی دیدار با ازبکستان از سد شاگردان ونانسیو لوپس می‌گذشت. - اخبار ورزشی -

جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر که با این‌همه استرس به پیروزی رسیدیم. از این برتری خوشحال هستیم، اما نباید کار به اینجا می‌رسید. هرچه از زمان بازی می‌گذشت، استرس بازیکنان ایران بیشتر می‌شد. اگر به فینال صعود نمی‌کردیم، خیلی بد می‌شد و به نظرم تجربه بچه‌ها به دادشان رسید.

«کار ازبکستان باید در جریان مسابقه به پایان می‌رسید.» وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: وقتی ایران در 32 مسابقه از 33 بازی توانسته ازبکستان را شکست دهد، یعنی حریف در جریان مسابقه آنقدرها قابل احترام نیست. باید بازی با ازبکستان را فراموش کنیم و تیم ملی برای دیدار با تایلند آماده شود.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران درباره بازی تدافعی ازبک‌ها عنوان کرد: تیم‌های آسیایی از ایران ضعیف‌تر هستند و از تاکتیک دفاع و ضد حمله استفاده می‌کنند. کار تیم ملی با این شرایط سخت می‌شود و بخشی از دشواری کار ایران طبیعی است. با این حال باید تنوع بیشتری در  حمله داشته باشیم و دو یا سه گل با حریف فاصله بیندازیم تا کارمان اینقدر سخت نشود.

اصغری‌مقدم با اشاره به اینکه ملی‌پوشان کشورمان در نیمه‌های نخست کار سختی برابر رقبا پیش رو دارند، به تسنیم گفت: به‌جز نیمه دوم دیدار با قرقیزستان، در همه بازی‌ها وضعیت نزدیکی با رقیب داشتیم. قبلاً گفته بودم که بازیکنان ما در نیمه اول بازی‌ها، عملکرد خوبی ندارند و در آغاز نیمه دوم تلاش می‌کنیم بازی را در اختیار بگیریم. باید در شروع مسابقه اینقدر باصلابت بازی کنیم که این شرایط پیش نیاید.

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها

وی در مورد دیدار فینال جام ملت‌های آسیا که فردا (یکشنبه) مقابل تایلند برگزار می‌شود، گفت: تایلند از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، اما کسی در زمین نمی‌تواند به کمک تایلند بیاید.  این تیم را قبلاً با اختلاف شکست داده‌ایم و می‌توانیم بازی سریعی ارائه کنیم. اگر بازیکنان ما احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند، می‌توانیم تایلند را در 40 دقیقه شکست دهیم. دو بازی اخیر تایلند به وقت اضافه رسیده و ما شرایط بدنی بهتری داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا