Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@11:57:26 GMT

ثبت رکورد فوتی روزانه کرونا در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۲۴۱

ثبت رکورد فوتی روزانه کرونا در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: فوتی های روزانه کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲ نفر رسید که بیشترین آمار طی ۲ ماه گذشته است.

به گزارش جماران، دکتر جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اضافه شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به چهار هزار و ۹۳۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۶ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و بیش از یک چهارم از این تعداد شامل ۲۵۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان ناشی از کرونا در استان به هزار و ۲۲۳ نفر رسید.

آقازاده از بستری شدن ۲۲۷ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۳۴ نفر با ونتیلاتور تنفس دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آمار کرونا وضعیت کرونا فوتی های کرونا رکورد کرونا رکورد کرونا آذربایجان غربی فوتی های روزانه کرونا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت

آفتاب‌‌نیوز :

بابک یکتاپرست درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۲۳۳ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۱۳۱۷ نفر و کشته شدن ۶۲ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۱۱۱۷ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۲۰۰ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت: در استان سیستان وبلوچستان ۲۲ حادثه با ۱۲۴ مصدوم و دو فوتی، استان فارس ۲۰ حادثه با ۱۰۸ مصدوم ۱۰ فوتی و و در استان تهران ۱۸ حادثه با ۷۹ مصدوم و شش فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۱۱ حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که ۱۰۸ مصدوم و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون‌ها نیز ۱۰۱ زخمی و ۲۱ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت‌بار‌ها نیز در این هفته، ۷۲ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۵ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت‌ها به ثبت رسید که۵۶ نفر زخمی داشت و سه نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: در ۱۳ اردیبهشت ماه، یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی سوزوکی تصادف کرد که این حادثه در تبریز، چهار کشته و سه مجروح برجای گذاشت. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که مهم‌ترین آن حادثه حریق یک لنج در جزیره هرمز بود که باعث فوتن سه نفر و زخمی شدن شش نفر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد