Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ششمین دوره شورای شهر تبریز با مراسم تحلیف آغاز شد که در جلسه نخست، رسول برگی رئیس سال اول شورای شهر تبریز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، همزمان با سراسر کشور، آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در سالن جمهوری فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

در این مراسم پس از قسم یاد کردن 13 عضو شورای شهر، هیئت‌ رئیسه سنی، انتخابات هیئت رئیسه سال اول شورای ششم تبریز را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز به کار رسمی ششمین دوره شورای شهر اصفهان با برگزاری مراسم تحلیف؛ رویکردهای اصلی شورای ششم اعلام شدبرگزاری مراسم تحلیف شورای شهر کرمانشاه در سایه ابهام / احتمال آغاز به کار شورای ششم کم استفردا؛ برگزاری مراسم تحلیف هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران+ جزئیات

در این انتخابات، رسول برگی تنها کاندیدای ریاست سال اول شورا شد که با 10 رای موفق شد رئیس شورای شهر تبریز شود و سه رای هم ممتنع بود.

در انتخابات نایب رئیسی هم غلامرضا احمدی تنها کاندیدا بود که 10 رای مثبت و سه رای ممتنع داشت.

احد صادقی هم با 12 رای مثبت و یک رای ممتنع دبیر اول، یاسین بجانی با 13 رای به عنوان دبیر دوم و سخنگو و   محمدحسن اسوتچی هم با 11 رای به عنوان خزانه دار شورای شهر تبریز در سال اول شورای ششم انتخاب شدند.

حکیمه غفوری با 11 رای و شهرام دبیری با 10 رای به عنوان نماینده شورای شهر تبریز در شورای شهرستان تبریز انتخاب شدند.

انتهای پیام /111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ششمین دوره شورای شورای شهر تبریز مراسم تحلیف شورای ششم سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد