Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@15:37:46 GMT

شرط سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ۲۲ سال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۶۲۲

شرط سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ۲۲ سال اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، اظهار داشت: شرط سنی ۲۲ سال برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان توسط نامه نوشتاری و رسمی وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش با وجود مخالفت این سازمان، جهت اعمال ضوابط دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری ۱۴۰۰ اعلام شده است.

زرین آمیزی در این باره خاطرنشان کرد: سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این بر اساس درخواست داوطلبان، اطلاعیه ای مبنی بر شرط سنی ۲۴ سال برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان منتشر کرده بود اما وزارت آموزش و پرورش در نامه ای رسمی، حداکثر سن را ۲۲ سال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه به این نکته اشاره کرد که شرایط پذیرش بومی در همه دوره های مورد پذیرش (روزانه، شبانه، فرهنگیان و...) در آزمون سراسری سال جاری تغییری نکرده و این شرایط همانند سال گذشته است.

برچسب‌ها دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی