Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم در این آیین، تصریح کرد: شورای شهر قم شورایی متین، وظیفه شناس و پاکدستی است و برخی حاشیه های پیش آمده برای نهاد شورا در سایر شهرها در قم ایجاد نشده است.

مرتضی حیدری گفت: در دوره فعالیت شورای پنجم در مجموع ۲ هزار مصوبه به تصویب رسید که بخش اندکی از این مصوبات رد شد.

فرماندار قم ابراز داشت: روند توسعه شهری قم در دوران بعد از انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این شهر در دوران پهلوی به عمد عقب نگه داشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بیان کرد: شهر قنوات ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و شورای ششم باید روند حل مشکلات زیرساختی این منطقه را با قدرت بیشتری دنبال کند.

فرماندار قم ادامه داد: مسئولان استانی نسبت به ارتقای تقسیمات کشوری شهر قنوات اتفاق نظر دارند و در دولت جدید تبدیل شدن قنوات به سومین شهرستان استان قم دنبال خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورتی که در قالب تقسیمات جدید کشوری شهر قنوات به شهرستان جدید تبدیل شود امر توسعه و بودجه های عمومی آن رشد خواهد یافت.

وی اضافه کرد: شهر قنوات از نظر فرهنگی نیازمند توجهات بیشتری است و امید می رود در ۴ سال فعالیت شورای ششم وضعیت فرهنگی در این شهر تفاوت چشمگیری داشته باشد.

فرماندار قم عنوان کرد: سلفچگان یکی از مناطق مستعد قم از نظر اقتصادی و گردشگری است و تمام تلاش ما بر ارتقای این شهر به یکی از شهرستان های استان است.

حیدری با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی های شهر سلفچگان ابراز داشت: شورا و شهرداری سلفچگان نسبت به ساماندهی ورودی های این شهر اهتمام بیشتری به خرج دهد.

در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم حسین اسلامی با ۸ رای بعنوان رییس ششمین دوره شورای قم انتخاب شد و حسن مالکی نژاد نامزد دیگر این سمت ۵ رای کسب کرد.

همچنین محمود مسگری با کسب ۷ رای بعنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر قم انتخاب شد و حسین صابری نامزد دیگر ۶ رای را از آن خود کرد.

نرجس نیازمند و ماشالله سعادتمند نیز به ترتیب با ۸ و ۷ رای بعنوان منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر منتخب شدند.

محسن محرری نیز با کسب ۸ رای به عنوان سخنگوی شورای شهر قم انتخاب شد و مصطفی مولایی کاندید دیگر این سمت موفق به دریافت ۵ رای شد.

در این آیین سید حسن حسینی به عنوان رییس و محمدرضا سعادتی بعنوان نایب رییس اول و محمدتقی محمدی کاشانی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر قنوات انتخاب شدند.

در شورای اسلامی شهر سلفچگان نیز حسن شریفی به عنوان رییس و علی اصغر حاج مهدی به عنوان نایب رییس و علی رضا حاج مهدی به عنوان منشی ششمین دوره شورای اسلامی شهر سلفچگان منتخب شدند.

همچنین آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی دستجرد نیز به دلیل عدم حضور منتخبین در آیین تحلیف به روز دیگری موکول شد.

برچسب‌ها قم شورای اسلامی شهر قم محمود مسگری حسن مالکی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم شورای اسلامی شهر قم قم شورای اسلامی شهر قم شورای اسلامی شهر فرماندار قم شهر قنوات انتخاب شد شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور