Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:23:22 GMT

باخت غیرمنتظره قهرمان ریو مقابل کشتی‌گیر آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۰۶۴

باخت غیرمنتظره قهرمان ریو مقابل کشتی‌گیر آمریکایی

طاها آکگول، دارنده مدال طلای المپیک ریو، در کشتی سنگین وزن امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک توکیو مقابل حریف آمریکایی خود شکست خورد‌‌.

به گزارش "ورزش سه"، تصور می‌شد که طاها آکگول کشتی‌گیر ترکیه‌ای یکی از اصلی ترین مدعیان کسب مدال طلا در رقابت های سنگین وزن المپیک توکیو باشد و بتواند عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های ریو را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال این ترکیه ای امروز در مقابل قدرت حریف آمریکایی خود یعنی گیبل استیوسون مبهوت شد چراکه آکگول با قبول شکست 8-0 در مرحله یک چهارم نهایی مقابل او از رسیدن به به جمع چهار کشتی‌گیر برتر رقابت‌ها بازماند و شانس تکرار مدال طلای المپیک را هم از دست داد.

 

 

 

 

در پایان سه دقیقه ابتدایی کشتی گیر آمریکایی با دو امتیاز از حریف خود پیش افتاد و به وقت استراحت رفت. تصور می شد آکگول در وقت دوم برای جبران کار تلاش کند و نهایتاً به پیروزی برسد اما استیوسون 6 امتیاز دیگر به دست آورد تا به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرده باشد و شگفتی بزرگی را در دسته سنگین وزن رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو رقم بزند.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد