Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – سید حسین حسینی همواره نشان داده اگر در شرایط روحی خوبی قرار داشته باشد می‌تواند دروازه‌بانی باکیفیت و درجه یک باشد. در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل گهر، سید حسین حسینی یک توپ ارسالی روی دروازه را که به راحتی می‌توانست جمع کند و در اختیار بگیرد، به طرز عجیبی به وسط محوطه جریمه استقلال مُشت کرد و امین پورعلی که منتظر چنین موقعیتی بود به سادگی دروازه‌ی این دروازه‌بان شیرازی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بانان فوتبال معمولا توپ‌هایی که قابل جمع شدن نباشند را به سمت بیرون و گوشه‌های محوطه دفع می‌کنند، اما حسینی که یک گلر باسابقه محسوب می‌شود این کار را به اشتباه انجام داد و زمینه ساز گل حریف شد.

پس از دریافت گل، سیدحسین واکنش‌های خوبی به موقعیت‌های مهاجمان تیم سیرجانی داشت و در چندین صحنه آنها را ناکام گذاشت. حسینی ظاهرا پس از دریافت گل به خود آمده بود و توپ‌های ارسالی گل‌گهر را به خوبی جمع کرده و خبری از مشت کردن نبود.

باید دید علت اصرار حسینی به مشت کردن توپ‌های ساده که قابل جمع کردن هستند چیست و البته او که زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات دروازه بانی را انجام می‌دهد باید روی دفع‌های خود دقت بیشتری کند. پست  دروازه‌بانی یکی از مهم‌ترین پست‌های فوتبال و مربی گلر‌ها یکی از مهم‌ترین مربیان هر تیم است و استقلال برای موفقیت در ادامه مسیر نیاز به تلاش بیشتری از سوی مربی و گلر‌های خود دارد. اینکه غلامپور زمانی یکی از دروازه‌بان‌های مطرح فوتبال ایران بود شکی نیست؛ اما در چند سال گذشته او نشان داده در مربیگری دروازه‌بانی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد او به جای اینکه مدام به نوع شادی پس از گل‌ها و پریدن روی دوش سرمربی تیم فکر کند باید تمرکز بیشتری روی وظیفه‌اش که آماده کردن دروازه‌بان‌ها است داشته باشد. بیشتر بخوانید: حاشیه بازی استقلال و گل‌گهر/ از کاور حاشیه‌ساز مجیدی تا وضعیت بد چمن ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سیدحسین حسینی جام حذفی دروازه بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)



منبع:پیج etelaat_binahayat

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دکتر پاسدار ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی : روزه داران حتما وعده غذایی سحری را مصرف کنند (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!