Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روس ها برای هشتمین بار در تاریخ خود به فینال والیبال المپیک رسیدند؛ این بار اما با نام «کمیته المپیک روسیه».
به گزارش آریا، برزیل پس از چهار دوره حضور پیاپی در فینال والیبال المپیک، این بار در مسابقه پایانی این رقابت ها غایب خواهد بود. شاگردان رنان دال زوتو در یک بازی نزدیک با مجموع امتیازی 94 به 93 و با توجه به واگذاری سه ست به حریف خود و فقط برنده شدن در ست اول این نبرد، از رسیدن به فینال باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه ای که تکرار فینال المپیک 2012 بود، ماکسیم میخایلوف با کسب 22 امتیاز بار دیگر خوش درخشید و به کمیته المپیک روسیه کمک کرد تا به کسب یک مدال طلای دیگر نزدیک تر شود. 
دو تیم برزیل و روسیه در حالی امروز یکی از دیدارهای نیمه نهایی والیبال المپیک را برگزار کردند که پیش از این در دور گروهی نیز مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن مسابقه روسیه موفق شده بود بر برزیل غلبه کند. در مسابقه امروز نیز اتفاق دور گروهی تکرار و روسیه موفق شد بر رقیب دیرینه خود یعنی برزیل غلبه کند تا به فینال رقابت‌های المپیک راه پیدا کرده باشد؛ روسیه از همان ابتدا در قامت مدعی کسب مدال طلا ظاهر شد و حالا در آستانه رسیدن به این مهم قرار گرفته است.
در بازی امروز این برزیل بود که شروع بهتری داشت و موفق شد در ست اول به شکل قاطع و با نتیجه 25-18 به پیروزی دست پیدا کند. در ست دوم اما روسیه به بازی برگشت و توانست 25-21 به پیروزی برسد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند. روند خوب روسیه ادامه داشت و این تیم توانست در دو ست بعدی نیز به ترتیب با نتایج 26-24 و 25-23 به پیروزی دست پیدا کند و نهایتا با برد 3-1 راهی فینال رقابت های المپیک توکیو شود؛ موضوعی که باعث شد صاحب مدال طلای المپیک ریو یعنی برزیل نتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. گفتنی است که در دیگر مسابقه نیمه نهایی بعد از ظهر امروز دو تیم فرانسه و آرژانتین به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برنده آنها در بازی فینال به مصاف روسیه برود.
در بسکتبال نیز آمریکایی ها گامی دیگر به تکرار قهرمانی سال 2016 خود در المپیک نزدیک تر شدند. تیم بسکتبال آمریکا با اختلافی فاحش استرالیا را شکست داد و یک پای فینال بسکتبال المپیک 2020 شد. در روزی که شاگردان گرگ پوپوویچ آماده به نظر می رسیدند، کوین دورانت به طور مشخص با کسب 23 امتیاز حسابی خوش درخشید. بدین ترتیب امریکا در فینال این رقابت ها باید به مصاف برنده دیدار فرانسه - اسلوونی برود.
در کشتی طاها آکگول، دارنده مدال طلای المپیک ریو، در کشتی سنگین وزن امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک توکیو مقابل حریف آمریکایی خود شکست خورد‌‌. تصور می‌شد که طاها آکگول کشتی‌گیر ترکیه‌ای یکی از اصلی ترین مدعیان کسب مدال طلا در رقابت های سنگین وزن المپیک توکیو باشد و بتواند عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های ریو را تکرار کند. با این حال این ترکیه ای امروز در مقابل قدرت حریف آمریکایی خود یعنی گیبل استیوسون مبهوت شد چراکه آکگول با قبول شکست 8-0 در مرحله یک چهارم نهایی مقابل او از رسیدن به به جمع چهار کشتی‌گیر برتر رقابت‌ها بازماند و شانس تکرار مدال طلای المپیک را هم از دست داد.
در پایان سه دقیقه ابتدایی کشتی گیر آمریکایی با دو امتیاز از حریف خود پیش افتاد و به وقت استراحت رفت. تصور می شد آکگول در وقت دوم برای جبران کار تلاش کند و نهایتاً به پیروزی برسد اما استیوسون 6 امتیاز دیگر به دست آورد تا به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرده باشد و شگفتی بزرگی را در دسته سنگین وزن رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو رقم بزند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: المپیک توکیو روسیه والیبال آمریکا المپیک توکیو مدال طلای رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان

به گزارش "ورزش سه"، برناردو رزنده سرمربی اسطوره ای تیم ملی والیبال برزیل اسامی بازیکنان خود را برای لیگ ملتها معرفی کرد که در بین اسامی والاس دسوزا و مائوریسیو بورخس دو بازیکن با تجربه نیز در لیست هستند و به تیم ملی بازگشته اند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

پاسورها: برونو رزنده، فرناندو کرلینگ،  تیاگوینیو،رندریک و  متئوس برازیلیا

دریافت کننده ها: ریکاردو لوکارلی، یوآندی لئال، هنریک هونوراتو، ویکتور کاردوزو، آدریانو ژاویر، لوکاس برگمن، مائوریسیو بورخس آلمیدا، آرتور بنتو و پائولو وینیسیوس

سرعتی‌زن ها: لوکاس ساتکمپ، فلاویو گالبرتو، جودسون نونیز، ایساک سانتوس، اوتاویو پینتو و ماتئوس پینتا

قطر پاسور ها: آلان سوزا، والاس دسوزا،  دارلان سوزا، ابوبکر نتو، چیزوبا نِوِس و فیلیپه روکه

لیبرو ها: تالس هوس، مایکو ریس ناسیمنتو و الکساندر الیاس

تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود به مصاف برزیل خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند