Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:17:45 GMT

تشریح وضعیت برگزاری نماز جمعه در فارس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۶۶۱

تشریح وضعیت برگزاری نماز جمعه در فارس

ایسنا/فارس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته ۱۵ مردادماه طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در شهرستان‌های استان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور پنج‌شنبه ۱۴ مرداد به خبرنگاران گفت: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، هم‌اینک وضعیت ۳۰ شهرستان استان فارس قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شهرستان‌های شیراز، آباده، ارسنجان، استهبان، سپیدان، فسا، مرودشت، جهرم، خفر، داراب، زرین‌دشت، کوه‌چنار، کازرون، کوار، خنج، لارستان، گراش، لامرد، زرقان، ارسنجان، پاسارگاد، بیضا، سرچهان، نی‌ریز، ممسنی، فیروزآباد، قیر و کارزین، خرامه و بختگان در شمار شهرستان‌های وضعیت قرمز است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس همچنین خاطرنشان کرد: چهار شهرستان نیز در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

حاجی‌پور اضافه کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، جمعه این هفته ۱۵ مردادماه، نماز جمعه در تمام شهرهای زرد اقامه و برگزار می‌شود.

او ادامه داد: نماز جمعه فردا در شهرهایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند، در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: نمازجمعه این هفته شهر شیراز در شبستان حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس كرونا نماز جمعه وضعیت قرمز کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت همزمان در ۹ شهرستان فارس برگزار شد.
 حجت الاسلام موسوی افزود: در این دوره حدود ۷۶۶ نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن کریم شرکت کردند.
وی به تعداد شرکت کنندگان در گراش اشاره کرد و گفت: در شهرستان گراش نیز ۷۱ نفر از خواهران و برادران حفاظ ثبت نام کردند و در روز آزمون ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضور پیدا کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: تداخل این آزمون با آزمون استخدامی آموزش و پرورش علت کم شدن آمار شرکت کنندگان بود.
آزمون ارزیابی و اعطای مدرک در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش