Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@16:31:07 GMT

خیز بیت‌کوین برای فتح کانال ۴۰ هزار دلار

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۰۸۶

خیز بیت‌کوین برای فتح کانال ۴۰ هزار دلار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیت کوین به تدریج در حال بازیابی و بازگشت به سطوح قدرتمندتر گذشته است، با این حال این رمزارز فاصله قابل توجهی با رکورد ۶۲ هزار دلاری خود دارد.

کنگره آمریکا به دنبال معرفی لایحه جدیدی برای دریافت مالیات از فعالیت‌های مرتبط با رمزارز‌ها از جمله مبادله و یا استخراج آن‌ها است

بانک مرکزی چین با پرریسک خواندن معامله ارز‌های دیجیتالی، از تمام پلتفرم‌های اصلی این کشور خواسته است از فراهم کردن امکان انجام تراکنش‌های رمزارز‌ها برای مشتریان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کره جنوبی نیز سازمان خدمات مالی اعلام کرد ۱۴ صرافی ارز‌های دیجیتالی در این کشور را به دلیل تقلب تعطیل کرده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۶۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۲۳ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۰.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۹۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۱۵.۷۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۷۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر
تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی
 می‌توانید قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۴ مرداد را در ادامه این خبر ببینید:  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال ارز های دیجیتالی میلیارد دلار ارزش بازار بیت کوین کل بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناموفق دلار در کانال ۶۰/ سیگنال مو‌رد نظر به بازار مخابره نشد

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از دنیای اقتصاد؛  بازار ارز غیر‌رسمی تهران در هفته‌های گذشته شاهد یک سیکل کاهشی بوده است. پس از اتمام ریسک‌های سیاسی و کاهش احتمالات مربوط به تشدید درگیری‌های منطقه‌ای، قیمت شاخص‌های ارزی افت چشمگیری را تجربه کرد. در همین راستا نرخ دلار آزاد با عبور از چند کانال قیمتی به بازه ۶۰ تا ۶۱ هزار تومان رسید. اما حضور نرخ دلار در کانال ۶۰ تداوم نداشت و پس از یک روز این شاخص ارزی به کانال‌های ۶۱ و ۶۲ هزار تومانی بازگشت.

در چند روز گذشته نیز با تشدید سیگنال‌های مثبت در رابطه با ایجاد آتش‌بس در غزه و وجود احتمالاتی مبنی بر مذاکره ایران با غرب نرخ اسکناس آمریکایی به کانال ۶۰ هزار تومانی رسید. این حضور نیز مانند تلاش پیشین دلار برای تثبیت در کانال ۶۰ هزار تومانی ناموفق بود. برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند که بازار به دنبال سیگنال سیاسی مثبت است و علت تغییر رویه نرخ در روز گذشته عدم مخابره سیگنال مذکور به بازار است. این افراد آینده نرخ ارز را با فرض شکل‌گیری آتش‌بس کاهشی می‌دانند.

اما در سوی دیگر برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که عدم حضور مداوم دلار در کانال ۶۰ هزار تومانی نشانگر برخورد نرخ با هسته سخت است. این افراد معتقدند که حدفاصل کانال‌های ۶۱ تا ۶۸ هزار تومان بازه‌ای بود که حجم معاملات صورت گرفته در آن سبب وجود حمایت یا مقاومت قابل توجهی نشد. یا به زبان دیگر میزان معاملات صورت گرفته شده در بازه قیمتی مذکور کمتر از آن بود که بتواند زمینه‌ساز کریدور‌سازی نرخ ارز شود و به مجرد کاهش سطح سیگنال‌های منفی، میزان افزایش یافته جبران شد.

اما کانال‌های ۶۰ و ۶۱ هزار تومانی نرخ پایان سال گذشته و آغاز سال جدید است و معاملات بیشتری در این سطوح صورت گرفته در نتیجه شاخص برای عبور از این کانال‌ها مسیر راحتی را در پیش ندارد. این افراد دلیل تغییر رویه بازار در روز گذشته را برخورد نرخ با هسته سخت کانال ۶۰ هزار تومانی می‌دانند.

دیروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه هر برگ اسکناس دلار آزاد با رشد قیمت ۲۵۰ تومانی نسبت به نرخ پایانی روز دوشنبه در رقم ۶۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. همزمان با تغییر روند قیمت ارز نرخ شاخص‌های طلایی بازار نیز در روز گذشته افزایشی شد. هر قطعه سکه طلا طرح جدید در بازار عصر دیروز حدود یک میلیون تومان گران‌تر از نرخ پیشین در رقم ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید. نیم و ربع سکه نیز به ترتیب با ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان رشد در ارقام ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند.

دیگر خبرها

  • حضور ناموفق دلار در کانال ۶۰/ سیگنال مو‌رد نظر به بازار مخابره نشد
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال