Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز در آیین تحلیف منتخبان ششمین دوره شورای شهر پارس آباد برگزار شد.

ابراهیم امامی، فرماندار پارس آباد در این جلسه بر استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای حل مشکلات دلسوزانه شهرستان تاکید و اظهار کرد: نقد دلسوزانه خبرنگاران گام‌های موثری در رفع مشکلات مردم و شهرستان به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شفافیت در شوراهای شهر، سرلوحه کارها باشد، افزود: شفاف‌سازی و صداقت با مردم می‌تواند پیشرفت و موفقیت شورا را به دنبال داشته باشد.

در اولین جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر پارس آباد که با دستور کار فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد، کاظم کریمی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم و فرهاد زاهدی نیز به اتفاق آرا به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

در ادامه برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، کریم ارژنگی به عنوان منشی و اسدالله مستانه، بهروز عبداللهی، خانش عیوض‌زاده و علی صبور نیز به عنوان اعضای هیأت رئیسه شورای شهر معرفی شدند.

همچنین در اولین جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر مغانسر که با دستور کار فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد، حجت آذریان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم مغانسر و نیکروز وزیری نیز به اتفاق آرا به عنوان نایب رئیس شورا از سوی منتخبین انتخاب شدند.

در ادامه برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، فاطمه دادگر به عنوان منشی و ستار اسدزاده و شاهرخ محمدزاده نیز به عنوان اعضای هیأت رئیشه شورای شهر مغانسر معرفی شدند.

انتخاب هیأت رئیسه شورای ششم شهر اسلام آباد مغان

همچنین اولین جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اسلام آباد مغان با دستور کار فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار و جمشید فرحمند با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم اسلام آباد انتخاب شد.

صفر قبادی به عنوان منشی و صمید احمدی مقدم و رضا رهنما نیز به عنوان اعضای هیأت رئیشه شورای شهر اسلام آباد معرفی شدند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر شوراهای ششم پارس آباد مغانسر ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد پارس آباد برگزار رئیسه شورای شهر آرا به عنوان هیأت رئیسه اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی