Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

رای استیناف باشگاه پرسپولیس به طرفیت شجاع خلیل زاده نسبت به رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مبنی بر صدور قرار عدم استماع دعوی نخستین تجدیدنظر خواه به خواسته اعلام فسخ غیرموجه قرارداد تجدیدنظر خوانده به شرح منعکس در دادنامه معترض عنه نظر به اینکه موافق بند یک ماده ۱۳ آیین دادرسی کمیته وضعیت جلسات رسیدگی با حضور حداقل سه نفر که یکی از آنها باید رئیس یا معاون کمیته باشد رسمیت پیدا می کند در حالیکه حسب امضاءهای ذیل دادنامه اصداری ملاحظه می شود جلسه کمیته وضعیت با حضور دو نفر تشکیل شده که محل ایراد تجدیدنظرخواه نیز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس رای صادره دارای اعتبار قانونی به تبع عدم رسمیت جلسه آن نمی باشد مستند به ماده ۱۷ ایین نامه دادرسی یاد شده ضمن نقص دادنامه، پرونده جهت رسیدگی مجدد اعاده می شود. این رای قطعی است.

در خصوص درخواست ادعاده دادرسی کریم بهرامی نسبت به رای کمیته اخلاق فدراسیون و محکومیت نامبرده به دو سال عدم حضور در فعالیت های رسمی فوتبال و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی با دقت در محتویات پرونده نظر به اینکه متقاضی اعاده دادرسی به موجب دادنامه ماه ۱۴۱۴ مورخ ۱۸ آذرماه ۹۷ صادر از دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم وصورتجلسه اعضای هیات رئیسه فوتبال استان قم دایر بر تجویز واگذاری خودرو و سایر دلایل متقاضی، کمیته استیناف درخواست نامبرده را وارد و موجه دانسته و مستندا به ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی با نقض رای قطعی نیز حکم کمیته اخلاق، حکم بر برائت نامبرده صادر می نماید رای صادره قطعی است.

در خصوص درخواست استیناف باشگاه ذوب آهن به طرفیت باشگاه سپاهان نسبت به رای کمیته وضعیت مبنی بر صدور قرار رد دعوی نخستین تجدیدنظرخواه به خواسته های ۱-احراز واعلام فسخ غیرموجه بازیکن دانیال اسماعیلی فر ۲- مطالبه خسارات وغرامات ناشی از فسخ غیرموجه به لحاظ استرداد دعوی، کمیته استیناف پس از بررسی پرونده به استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، بعمل نیامده، مستندا به ماده ۱۷ آیین دادرسی کمیته وضعیت ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عینا تایید می گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان شجاع خلیل زاده فوتبال کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کمیته وضعیت رای کمیته رای صادره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد