Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی مدیرکل آموزش وپرورش کردستان اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان کردستان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز شده و هم اکنون در ۱۷مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

قربانی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستانها و مناطق تابعه آغاز شده است ، گفت: تا روز ۱۳ مرداد ۱۱ هزار و ۶۴ نفر فرهنگی استان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در مرکز استان ۲ پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: در راستای پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه های مشمول بر اساس برنامه زمان‌بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی می شود، واکسینه خواهند شد.

قربانی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار فرهنگی استان شاغل در واحد های اداری و آموزشی تا ۲۵ مرداد جاری، مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب