Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@15:15:18 GMT

آغاز انسداد مسیرهای منتهی به مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۲۳۰

آغاز انسداد مسیرهای منتهی به مجلس

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره اجرای طرح ترافیکی ویژه مراسم تحلیف در پایتخت و به خصوص معابر اطراف مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از طرح ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری مراسم تحلیف از ساعت ۲۴ شب گذشته آغاز شده و از ساعت ۱۳ امروز نیز برابر اعلام قبلی تمامی مسیرهای منتهی به مجلس شورای اسلامی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بر این اساس محورهای منتهی به مجلس از سمت جنوب  از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه، خیابان ملت و تقاطع اکباتان مسدود است. از سمت شرق نیز  خیابان مجاهدین اسلام  از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب مسدود شد.

موسوی پور ادامه داد: از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق ممنوعیت تردد اعمال شد و از سمت شمال از تقاطع فخر آباد انسداد موقت مسیر انجام شده است.  

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این ممنوعیت تردد تا زمان پایان مراسم تحلیف رییس جمهوری ادامه خواهد داشت، گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آماده باش کامل هستند. از شهروندان نیز می‌خواهم که در طول برگزاری مراسم تحلیف از تردد در این محدوده خودداری کنند./ ایسنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس راهور مراسم تحلیف طرح ترافیکی مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد