Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد میانسال در مخزن سوخت بنزین اوتوبوس حبس و گرفتار شد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه‌ای نادر که ممکن بود خطر جانی برای فرد حادثه دیده داشته باشد، اظهار کرد: مردی میانسال در مخزن بنزین اتوبوس حبس شد.

وی ادامه داد: در ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان، حادثه حبس شدن مردی ۴۰ ساله در باک سوخت اتوبوس به آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۰ به همراه خودروی نجات و به محل حادثه واقع در خیابان امیرکبیر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: فرد حادثه دیده از یک ورودی بسیار باریک برای تعمیر مخزن سوخت یک دستگاه اتوبوس وارد باک شده بود و امکان بازگشت نداشت و با توجه به بوی شدید گازوئیل، مشکلات تنفسی نیز برای مصدوم به وجود آمده بود.

وی تصریح کرد: افراد باید در همه امور قبل از انجام چنین اقداماتی، قوانین و دستورالعمل‌های ایمنی را مدنظر داشته و در مورد عاقبت کار نیز دقت لازم را داشته باشند و همواره از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند.

کاوه آهنگران اضافه کرد: با تلاش فراوان آتش‌نشانان فرد گرفتار در مخزن سوخت اتوبوس فرد نجات یافت.

کد خبر 512481

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی حوادث کار حوادث تلخ امروز ايستگاه آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جشنواره قهرمان ایران عنوان برترین سرمربی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی هم عنوان برترین تیم ملی را کسب کرد که علاوه بر علی نادری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز از اصفهان ترکیب تیم ملی حضور داشتند.
تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان نیز که سارینا خسروی و یگانه بهرامی از اصفهان را در ترکیب خود داشت، دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد؛ ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت