Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@22:51:56 GMT

کشف6بیل مکانیکی قاچاق در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۸۴۸

جانشین مرزبانی استان بوشهرگفت: نیروهای این فرماندهی در اقدامی به موقع یک فروند شناور لندیکرافت حامل ۶ دستگاه بیل مکانیکی قاچاق را در فاصله ۲۰ مایلی بندر بوشهر شناسایی و توقیف کردند. ناطقان: منصور رضا عزیزی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بیل مکانیکی‌های کشف و ضبط شده فاقد مجوز قانونی بودند.

وی بیان کرد: بعد از کشف محموله قاچاق شناور متخلف، ناخدای شناور دستگیر و شناور نیز برای سیر مراحل قانونی به اسکله بندر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی ارزش بیل‌های مکانیکی کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.


جانشین مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: مرزبانانی این استان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند. منبع: فارس برچسب ها: کشف ، بیل مکانیکی قاچاق ، بوشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف بیل مکانیکی قاچاق بوشهر بیل مکانیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • کاربرد های پمپ آب
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید