Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل پرسپولیس و پیکان در هفته سی‌اُم لیگ‌برتر اظهار داشت: پرسپولیس با قهرمانی خود خیلی چیز‌ها را به فوتبال ایران ثابت کرد و صلابت و قدرت خود را نشان داد البته این صحبت به این معنا نیست که تیم‌های دیگر قدرتمند نیستند؛ اما باید قبول کنیم پرسپولیس کمی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل‌محمدی در همان ۱۰ دقیقه اول با تفکرشان قهرمانی خودشان را ثبت کردند. به ویژه که چشم دو رقیب به عملکرد پرسپولیس در شهر قدس بود.

وی با اشاره به وعده افشین پیروانی در خصوص کسب ششمین قهرمانی پرسپولیس گفت: با افشین پیروانی کاملاً موافقم. پرسپولیس، تشکیلات، پتانسیل و موارد مورد نیاز را برای قهرمانی در اختیار دارد. این صحبت را به عنوان کسی که تجربه قهرمانی متوالی در سپاهان و استقلال داشته است، می‌گویم. البته تحقق این قهرمانی به شرطی اتفاق می‌افتد که موارد خاص رخ ندهد. مانند بسته شدن پنجره، عدم شکایت خارجی‌ها و…

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس و پیوستن به تیم قطری تصریح کرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و جایگاه خوبی در فوتبال کسب کرد. به خاطر این شرایط خوب، در مارکتینگ بازیکنان جایگاه خوبی کسب کرده و این جایگاه همیشه ماندگار نیست. به نظرم در حال حاضر باید از شرایطش استفاده کند. مهم این است که با خروج بازیکنانی مانند کنعانی‌زادگان بازیکنان جدید جایگزین آنها شود.

مهدوی درباره کادرفنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که هر کسی در آن کار می‌کند به جای من، به ما اشاره می‌کند. یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، حمید مطهری و کریم باقری به دنبال تقویت پرسپولیس هستند. اگر ما مشکلات را حلاجی کنیم بیشتر اختلافات به این خاطر است که افراد به من تاکید دارند. ابتدا به فوتبال ایران و بعد به پرسپولیسی‌ها بابت این عملکرد و قهرمانی پرسپولیس تبریک می‌گویم. بیشتر بخوانید: نکیسا: قهرمانی حق پرسپولیس بود/ عدم ثبات، بعضی تیم‌ها را با مشکل مواجه کرد/ به مسائل پوچ دامن نزنیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمدرضا مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم

هافبک تیم آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر امروز در دیدار مقابل پرسپولیس مزد زحمات‌مان را گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر نوری پس از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک جمله را همیشه در ذهنم داشتم که در طول فوتبال یک جا به کار ببرم؛ دست خدا را بارها در بازی دیدم. حمد و سپاس از آن کسی است که به من نیازی نداشت، اما هرگز فراموشم نکرد. خدا را شکر امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و دو بار از ما پیش افتاد، اما آنقدر پشتکار داشتیم که هر دو بار بازی را برگرداندیم. حتی در پنالتی هم عقب افتادیم، ولی برای بار سوم دست خدا را دیدم و توانستیم بازی را ببریم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی درباره اینکه این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، گفت: این نظر سرمربی است و باید احترام بگذاریم. او تفکراتی دارد. این بازی هم دو بر صفر عقب بودیم و به بازی آمدیم و توانستیم مساوی کنیم. ما در چند بازی قبل روی اتفاقات گل خوردیم و تلاش می‌کنیم در جدول لیگ هم جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی امیدوار هستند یا خیر، تصریح کرد: من دو سال پیش تجربه فینال را داشتم، آن موقع همه گفتن که حق آلومینیوم قهرمانی است. آقای حسینی این ذهنیت را در ما ایجاد کرده است و به من گفت به لحظه‌ای فکر کن که می‌خواهی جام را بالا ببری. ان‌شاءالله خدا کمک کند و جام بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!