Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوبا، جایزه ملی کارلوس جی فینلای را به علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران به پاس همکاری‌های علمی و فناوری در توسعه واکسن کرونای سوبرانا اعطاکرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای دولتی کوبا طبق فرمان شماره ۲۸۱ ریاست جمهوری، جایزه ملی کارلوس جی فینلای را به پاس همکاری‌های مشترک علمی و فناوری علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران به وی عطا کرد و در این رابطه بر اهمیت مشارکت این دانشمند ایرانی در تکمیل موافقتنامه‌های انتقال دانش فنی و فناوری در حوزه واکسن تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این، پیشنهاد اعطای این جایزه ملی از سوی وزیر علوم، فناوری و محیط زیست کوبا آلبا رزا پرز، به پاس همکاری‌های علمی و فناوری انستیتو پاستور ایران و علیرضا بیگلری در توسعه واکسن Soberana ۰۲ و انجام مطالعات بالینی مرحله III این نامزد واکسن و سپس تأیید استفاده اضطراری از این محصول در ایران به شورای دولتی کوبا ارائه شده بود.

لازم به ذکر است شورای دولتی به ریاست رییس جمهور این کشور، نشان ملی کارلوس جی فینلای را به سبب شایستگی‌ها و مشارکت در توسعه علوم طبیعی یا اجتماعی کوبا و پیشرفت‌های علمی در خدمت بشریت به شخصیت‌های علمی ملی و خارجی اهدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کوبا اجتماعی واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران کارلوس جی فینلای جایزه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است، ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می‌رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو وی افزود: کسی که از ایران خارج می‌شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است.

دهقانی گفت: قسمت بزرگی از دستاورد‌های امروز چینی‌ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشور‌های دیگر رفته‌اند. باید نگاه به کلمه فرار مغز‌ها یا فرار از کشور را باید برداشت.

وی در ادامه گفت: هر کسی که از کشور خارج می‌شود و یا کسی که وارد کشور می‌شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان