Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@09:05:59 GMT

ماجرای حمله به عابران با تبر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۲۲۹

ماجرای حمله به عابران با تبر

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، ساعت ۱۸و ۵۰دقیقه سه‌شنبه دوازدهم مرداد امسال، مردی به پلیس ۱۱۰ استان گلستان زنگ زد و اطلاع داد مردی ۵۰ساله که چاقو و تبر به دست دارد، وارد چهارراه میدان شهر گرگان شده و به رهگذران و مغازه‌داران حمله‌ور شده و تعدادی را زخمی کرده است.   ماموران یگان امداد شهرستان گرگان با حضور در محل مشاهده کردند مرد میانسال با تبرو چاقو به جان مردم افتاده و با عربده‌کشی به مردم حمله‌ور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ماموران با اخطار به مرد شرور از او خواستند تسلیم شود، اما توجهی نکرد و با همان تبری که دستش بود به ماموران حمله‌ور شد. سرانجام ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، شرور میانسال را خلع سلاح کردند و او بازداشت و به کلانتری ۱۳منتقل شد. ۹ مرد نوجوان، جوان و میانسال که زخمی شده بودند، از طریق اورژانس به بیمارستان پنجم آذرشهر گرگان منتقل شدند، اما با وجود تلاش پزشکان، پسر ۱۷ساله فوت شد.
ماموران به تحقیق از شاهدان ماجرا و تعدادی از افراد زخمی پرداختند. یکی از مجروحان گفت: درمغازه‌ام نشسته بودم که سر و صدا شنیدم. بیرون آمده و دیدم مرد میانسالی که حال درستی نداشت با تیغ موکت‌بری به رهگذران حمله‌ور شده و تعدادی را زخمی کرده بود. بعد از آن که دو تیغ موکت‌بری مرد مهاجم شکست، آن را سمتی انداخت و از مقابل مغازه فروش وسایل و تجهیزات کشاورزی یک تبر و یک چاقو برداشت.     به سمت مرد مهاجم حمله کردیم تا شاید او راخلع سلاح کنیم که ما را هم زخمی کرد. سرانجام ماموران سر رسیدند و با خلع سلاح متهم، او بازداشت شد. پسر همسایه‌مان که برای نجات مردم از دست مرد خشمگین با او درگیر شده بود، بر اثر شدت جراحات فوت شد. اگر آن مرد بازداشت نمی‌شد شاید همه ما ۹مرد زخمی مثل آن نوجوان فوت شده بودیم.
بقیه افراد زخمی و شاهدان نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کردند. ماموران به تحقیقات از متهم پرونده پرداختندکه معلوم شد او معتاد به شیشه است. دو همسر داشته که از یکی طلاق گرفته است.
ادعای عجیب مرد مهاجم
متهم در جریان تحقیقات پلیسی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: مدتی بود هر وقت از این محل رد می‌شدم گمان می‌کردم مردم به من بد نگاه می‌کنند و به چهره‌ام آب دهان می‌اندازند. این توهم همیشه با من بود تا این‌که آن شب با تیغ موکت‌بری به جانشان افتادم و بعد با سرقت تبر و چاقو از مغازه‌ای به مردم و مغازه‌دار حمله کردم و آن‌ها را زدم تا از دستشان خلاص شوم.
سرهنگ فرزاد تاجره، جانشین فرمانده انتظامی گلستان در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های اولیه و ادعا‌های عجیب متهم پرونده او در بازداشت موقت به سر می‌برد، تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد. دو نفر از مجروحان در کما هستند و بقیه تحت درمان قرار گرفتند.
رسیدگی ویژه به پرونده
همچنین حیدر آسیابی، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از رسیدگی ویژه و فوری به پرونده خبر داد و گفت: با افرادی که به جان و مال مردم تعرض کنند از رافت خبری نیست و با قاطعیت برخورد خواهد شد. به همین دلیل به پرونده متهم این حادثه دلخراش به صورت ویژه در دادسرای مرکز استان رسیدگی می‌شود.
قاتل، کارتن‌خواب است
سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس استان گلستان عصر دیروز بعد از تحقیقات مقدماتی از متهم گفت: متهم بازداشتی هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته است. او عصر روز سه شنبه برای خرید قرص به محل درگیری می‌رود که با عابری در آنجا درگیر شده و بعد از بساط مقابل مغازه‌ای، چاقو و تبر برداشته و به عابران حمله کرده و آن‌ها را بی دلیل مجروح می‌کند. ضارب مردی ۵۱ ساله و معتاد به انواع موادمخدر است. او به خاطر اعتیادش به موادمخدر از سوی خانواده اش طرد شده و کارتن خواب بود. او با جمع کردن ضایعات و فروش آن هزینه زندگی و اعتیادش را تامین می‌کرد. متهم مدعی است مشکلات روحی و روانی دارد که باید از سوی متخصصان بررسی شود. بر اثر حمله او به عابران، پسر نوجوانی کشته شد و دو عابر هم به دلیل شدت جراحات به کما رفتند. هفت عابر دیگر هم زخمی شده و تحت درمان قرار گرفتند. او در بازداشت پلیس آگاهی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گرگان قتل روزنامه جام جم حمله ور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه پنجشنبه به وقت محلی دشمن اسرائیلی با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز در اطراف دمشق حمله کرد.

این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود این حمله موجب زخمی شدن هشت نظامی سوری شد و خسارت‌های مادی نیز داشته است.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

تجاوز‌های هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه