Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@03:14:26 GMT

شکایت لبنان از صهیونیست ها به شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۴۲۰

لبنان از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  وزارت دفاع لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، "زینه عکر" وزیر دفاع این کشور در نامه‌ای رسمی ضمن محکومیت شدید این حمله، به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد.

پیشتر "حسن دیاب" نخست وزیر دولت موقت لبنان خواستار ارائه شکایت به شورای امنیت درباره تجاوزگری اخیر رژیم اسرائیل علیه لبنان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیاب افزود: دشمن اسرائیلی اول با توپخانه و سپس با هواپیما‌های جنگی، تجاوزگری صریحی علیه حاکمیت لبنان داشت. دشمن به صورت علنی به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت اعتراف کرد و بهانه اصابت موشک‌ها به شمال فلسطین را که اهداف آن و زمان آن مشکوک است، مطرح کرد.
وی خاطر نشان کرد: این تجاوزگری جدید و خطرناک، تهدید زیادی برای آرامش مرز‌های جنوبی لبنان محسوب می‌شود. از شورای امنیت و سازمان ملل می‌خواهم در برابر اسرائیل بازدارندگی ایجاد کنند تا نقض مکرر حاکمیت ملی لبنان را متوقف کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز(پنج شنبه) به وقت بیروت (۲:۱۰ با مداد به وقت تهران) شهرک محمودیه در جنوب لبنان را مورد حمله قرار دادند.
بعد از جنگ سی و سه روز در سال ۲۰۰۶ میلادی این اولین حمله هوایی جنگنده‌های صهیونیستی به خاک لبنان است.
در حال حاضر نظامیان و تانک‌های رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی و در نوار مرزی مستقر شدند.
ارتش لبنان در جنوب این کشور اعلام آماده باش کرده است و حمله‌ی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را به اطلاع نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در این کشور رسانده است. برچسب ها: شورای امنیت ، صهیونسیتی ، اسرائیل ، لبنان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شورای امنیت صهیونسیتی اسرائیل لبنان رژیم صهیونیستی شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به شدت به السنوار نزدیک شده بودیم اما در لحظه‌ای از دست ما گریخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگویی که شامگاه امشب با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش اسرائیل به شدت به یحیی السنوار نزدیک شده بود اما او موفق شد متواری شود.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که سعی در آرام کردن اعتراضات و انتقادات جامعه صهیونیستی نسبت به ناکارآمدی رژیمش دارد، در این گفتگو ادعا کرد، کار رسیدن به یحیی السنوار زمان بر است، آمریکایی‌ها هم برای رسیدن به بن لادن 10 سال وقت صرف کردند.

وی مدعی شد ما به شدت به او نزدیک شده بودند اما در لحظه از مخفیگاهش به مخفیگاه دیگری متواری شد فقط ظرف چند روز او را گم کردیم.

همزمان با انتشار این مصاحبه چند رسانه عبری زبان از جمله معاریو تصاویری را از محلی منتشر کردند که ادعا شده است، قبلا یحیی السنوار رهبر حماس در آن حضور داشته است، اطلاعاتی که امکان تایید آن از سوی حماس یا منابع بی طرف وجود ندارد.

تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری داردرسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم