Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:44:42 GMT

شرکت هپکو و انتصاب‌های دقیقه نودی دولت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۵۵۶

شرکت هپکو و انتصاب‌های دقیقه نودی دولت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی به رئیس سازمان تامین اجتماعی در زمینه انتصاب‌های دقیقه نودی او در کارخانه هپکو اراک در آخرین روز‌های دولت اعتراض کرد.

متن توئیت محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس وعضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

"انتصاب‌های مشکوک، بدون هیچ رزومه و سابقه کاری مرتبط رئیس سازمان تامین اجتماعی، در آخرین روز‌های پست غصبی ایشان برای بعضی‌ها به عنوان عضو هیئت مدیره کارخانه هپکو اراک و جا‌های مرتبط با سازمان و در خواست‌های خارج از عرف آنان مبنی بر در اختیار گذاشتن خودروی لوکس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از این کارخانه قابل پیگیری است.

شرکت هپکوی اراک سازنده ماشین آلات راهسازی است و چند وقتی است با مشکلات تولید دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز هم نتوانسته در تولید قامت راست کند.

در آخرین دست به دست شدن این کارخانه، هپکو به عنوان بدهی دولت به تامین اجتماعی واگذار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هپکو استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی