Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جبرائیل عبادی به عنوان مربی تیم ملی تیروکمان کشورمان را در این مسابقات همراهی می کند که با آمادگی بالای این تیم شانس درخشش ملی پوشان این رشته بالاست.

وی اضافه کرد: مرتضی رمضانی نیز به عنوان ورزشکار در رشته والیبال نشسته دیگر نماینده قزوین در رقابت های پارالمپیک توکیو به شمار می رود که با سابقه درخشان تیم ملی انتظار کسب مدال برای این تیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: قزوین در رشته های پارالمپیکی همواره ورزشکاران موفقی داشته و در رقابت های توکیو نیز به درخشش نمایندگان خود خوشبین هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نمایندگان یاد شده روز گذشته در مراسمی در استانداری با بدرقه مسوولان استانی راهی مسابقات پارالمپیک شدند و امیدواریم با دست پر از این میدان ورزشی بزرگ به کشورمان بازگردند.

بازی‌های پارالمپیک یک شاخه از بازی‌های المپیک است که ورزشکاران دارای معلولیت جسمی و یا ذهنی در آن شرکت می‌کنند و بلافاصله پس از اتمام بازی های المپیک در همان مکان برگزاری رقابت های المپیک برگزار می شود.

برچسب‌ها پاراالمپیک والیبال نشسته تیراندازی با کمان مردان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاراالمپیک والیبال نشسته تیراندازی با کمان مردان پاراالمپیک والیبال نشسته تیراندازی با کمان مردان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو