Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان رقابت‌های ۲ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های المپیک، یک مدال طلا به روسیه و یک مدال طلا به آمریکا رسید.

بر همین اساس و در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۱ بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل توماس گیلمان دارنده مدال نقره جهان از آمریکا مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ جاورایل شاپیف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل استفان ریچموت از سوئیس با نتیجه ۱۲ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور نایفون اف دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حسن یزدانی در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب دیوید تیلور قهرمان جهان از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

رده بندی نفرات برتر اوزان فوق به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- زائور اوگویف (روسیه) ۲- کومار راوی (هند) ۳- نوریسلام سانایف (قزاقستان) و توماس گیلمان (آمریکا) ۵- گئورگی وانگلوف (بلغارستان) و رضا اطری (ایران)

۸۶ کیلوگرم: ۱- دیوید تیلور (آمریکا) ۲- حسن یزدانی (ایران) ۳- آرتور نایفون اف (روسیه) و مایل ناظم امینه (سن مارینو) ۵- جاورایل شاپیف (ازبکستان) و دیپاک پونیا (هند)

بیشتر بخوانید

قیاسی و محمدیان حریفان خود را شناختند/ تانک روس ها در گروه نماینده ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو فدراسیون کشتی اخبار ورزشی دارنده مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد