Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در مراسم معارفه سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیاز به نیروی جوان و پرتلاش دارد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به لحاظ اقتصادی و سیاسی حاکم است، امیدواریم با همکاری همکاران از عهده مسؤولیت محوله برآییم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در شورا به روی کارمندان شهرداری باز است، گفت: کارمند شهرداری باید بدون لکنت با مردم صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امروز دیدن خدا راحت تر از مسؤولان شده و ارتباط مردم با مسؤولان کمتر شده است، گفت: متاسفانه آنقدر بین مردم و مسؤولان فاصله افتاده است که مردم ماه‌ها باید متتظر باشند تا مسؤولی را ملاقات کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید پنهان کاری باشد و مردم دچار مشکل شوند، تصریح کرد: در ماه‌های گذشته همه ما شاهد فشار مضاعف بر بدنه شهرداری بودیم و شیوع بیماری کرونا و کاهش درآمدها همه امور را تحت تاثیر قرار داد و در ادامه راه و با مدیریت جدید انتظار داریم امور بدرستی مدیریت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با بیان اینکه باید سعی کنیم با عملکردمان یادگار خوبی از خودمان بر جای بگذاریم، افزود،: سعی کنیم از کارمان لذت برده و کارها را درست پیش ببریم.

مرادلو بر ضرورت توجه به کارکنان شهرداری نیز تاکید کرد و گفت: نیروها باید بدون لکنت زبان صحبت خود را بیان کنند و این از نمونه‌های مردم‌سالاری دینی است که باید به آن توجه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان ابنکه همواره در کنار مردم خواهیم بود، گفت: تلاش خواهیم کرد تا نارضایتی‌ها به حداقل برسد، چرا که جلب رضایت مردم در ارائه خدمات مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه صادقانه با مردم سخن خواهیم، تصریح کرد: مردم، مَحرم هستند که ما را انتخاب کرده‌اند و اعتماد مردم، بالاترین سرمایه ماست لذا تصمیمات شورای شهر منجر به خیر و صلاح و آبادانی شهر خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری زنجان مدیریت شهری لکنت رئیس شورای اسلامی شهر زنجان منصور مرادلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، موحدی گفت: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل، ۹ میلیون و ششصد هزار تومان یعنی ۸۰۰ هزار تومان در ماه بوده است.

واکنش مجری برنامه را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848271 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم مالیات قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران اقتصاد

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان