Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهور، گفت: شنبه یا یکشنبه اسامی وزرای پیشنهادی برای وزرات خانه‌های دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلام داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد پیش از مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: رأس ساعت ۱۷ بعد از ظهر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرائت قرآن سخنرانی رئیس قوه مقننه را خواهیم داشت. سپس رئیس قوه قضائیه سخنرانی خواهند کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سپس سخنرانی تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم آغاز می‌شود که سخنرانی سید ابراهیم رئیسی را به دنبال خواهد داشت. در پایان نیز رئیس قوه مقننه جلسه را جمع بندی خواهند کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در مورد کابینه سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران گفت: احتمالا شنبه یا یکشنبه اسامی وزرای پیشنهادی برای وزرات خانه‌های دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلام داده خواهد شد. هفته آینده مجلس دو جلسه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه بیشتر ندارد. رئیس جمهور محترم قانونا دو هفته وقت دارد که اسامی را ارائه کنند اما قطعا زودتر این کار را انجام خواهند داد. 

وی در پایان تأکید کرد: تلاش مجلس این است که تا قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا جلسات سه شیفته تشکیل دهیم تا هر چه سریع‌تر صلاحیت اعضای دولت را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی نیکزاد تحلیف رییس جمهور سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، گفت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کار‌های انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی افزود: سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری‌های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در شهر‌های استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

خلجی به ارزیابی عملکرد شورا‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می‌کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود، اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلجی با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟