Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست مقابل حریف آمریکایی از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماند و به عنوان پنجمی بسنده کرد. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف توماس گیلمان دارنده مدال نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۹ بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایم نخست این مبارزه با نتیجه ۵ بر صفر به سود گیلمان به پایان رسید. کشتی گیر آمریکایی بارها در این مبارزه به پاهای اطری رسید و موفق به خاک کردن حریف شد.

اطری نیز همانند دیگر آزادکاران ایران با مشکل بدنی در تایم دوم مواجه شد، در حالی که حریف آمریکایی از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بود.

اطری  پیش از این در رقابت‌های مقدماتی که روز گذشته برگزار شد در دور نخست مقابل سلیمان آتلی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از ترکیه با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان از مغولستان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در نیمه نهایی زائور اوگویف دارنده ۲ طلای جهان از روسیه با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

حسن یزدانی دیگر نماینده ایران تا لحظاتی دیگر در فینال حساس وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف دیوید تیلور از آمریکا می‌رود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا اطری المپیک 2020 توکیو رضا اطری مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد