Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان در صحن مجلس با حضور مقامات و شخصیت های لشگری و کشوری و همچنین میهمانان خارجی برگزار شد که این مراسم حواشی را به همراه داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر امروز(پنج شنبه 14 مرداد) در صحن مجلس با حضور مقامات و شخصیت های سیاسی لشگری و کشوری و همچنین میهمانان خارجی برگزار شد که این مراسم حواشی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     محدودیت های تردد در خیابان های اطراف بهارستان     

چند ساعت پیش از آغاز مراسم تحلیف از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی در اطراف خیابان ها و کوچه های بهارستان تا ایستگاه مترو این منطقه اعمال شده بود.

 حضور خبرنگاران 3 ساعت قبل از آغاز مراسم 

خبرنگاران برای پوشش خبری مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان از ساعت 2 بعداز ظهر در محل تعیین شده برای اصحاب رسانه حضور یافته بودند که در این میان در زمان پخش مسابقه کشتی بین رضا یزدانی کشتی گیر کشورمان و تیلور کشتی گیر آمریکایی به تماشای این مسابقه نشسته بودند و با شور و هیجان این مسابقه را تماشا می کردند.

فرش قرمز در ساختمان سبز بهارستان

اولین نکته ای که نظر خبرنگاران را در بدو ورود به ساختمان مجلس جلب می کرد پهن شدن فرش قرمز از جلوی درب ورودی مجلس تا درب ورودی پارلمان بود برای ورود میهمانان مراسم بود.

مستقر شدن گروه موزیک دژبان ارتش در صحن پارلمان

ساعت 16:10 دقیقه گروه موزیک دژبان ارتش در صحن علنی پارلمان و نواختن سرود ملی کشورمان در جایگاه خود در صحن علنی پارلمان مستقر شد که نشان از نزدیک شدن به زمان آغاز مراسم بود.

باز شدن درب ورودی به صحن پارلمان برای خبرنگاران

حدود ساعت 16:30 دقیقه درب ورودی به صحن پارلمان برای حضور خبرنگاران باز شد که اصحاب رسانه با حضور در جایگاه خود به دنبال یادداشت برداری از حواشی مراسم شدند.

تذکر چندباره عضو هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان

پیش از آغاز مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان نمایندگان با حضور در صحن پارلمان به خوش و بش و گپ و گفت پرداختند که حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن تذکر چندباره از نمایندگان درخواست کرد تا در صندلی های مستقر شوند و در ضمن وضعیت کرونا را در نظر داشته باشند.

استقبال سرد نمایندگان از رئیس جمهور سابق

حسن روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان ساعت 17:05 وارد صحن علنی پارلمان شد که نکته ای که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت عدم استقبال نمایندگان از وی بود، رئیس جمهور سابق کشورمان بدون خوش و بش با نمایندگان که به سمت وی نرفته بودند بر روی صندلی خود نشست.

استقبال با صلوات از رئیس جمهور جدید

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ساعت 17:16 دقیقه وارد صحن علنی پارلمان شد که هم زمان با ورود وی نمایندگان با فرستادن صلوات به وی خیر مقدم گفتند.

آغاز مراسم تحلیف

ساعت 17:20 دقیقه با نواخته شدن سرود ملی کشورمان توسط رزم نوازان ارتش و با به صدا درآمدن زنگ جلسه علنی مجلس مراسم تحلیف با حضور 2685 نماینده و  حضور مقامات لشکری و کشوری و میهمانان خارجی به صورت رسمی آغاز شد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس رئیس جمهور کشورمان صحن علنی پارلمان مراسم تحلیف صحن پارلمان آغاز مراسم درب ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته