Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: حسن یزدانی رقیب قدرتمندی است و مشوق من بوده که اکنون به مدال طلا برسم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به توکیو، دیوید تیلور پس از کسب عنوان قهرمانی المپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: من حریف قدری در فینال المپیک داشتم، بنابراین 40 ثانیه آخر به این نتیجه رسیدم که باید خودم را جمع و جور کنم و به آن چیزی که تمام عمر می‌خواستم، برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیه‌های آخر به خودم گفتم «مرد باید یک تکانی به خودت بدهی و هرچه در توان داری را بگذاری».

وی ادامه داد: تمام دنیا این بازی‌ها را تماشا می‌کند و خود این مسئله فشار مضاعفی را وارد می‌کند. ما دو سال تلاش کردیم که در بازی‌های المپیک باشیم و وقتی که اینجا هستیم، باید هر چه در توان داریم را بگذاریم تا برنده باشیم. می‌دانستم که رقابت راحتی را نخواهم داشت. خیلی‌ها در کشورم فکر می‌کردند که من نمی‌توانم به مدال طلا برسم، اما من به این نتیجه رسیدم که باید نتیجه سال‌ها تلاشم را بگیرم که آن هم مدال طلا بود و در نهایت هم توانستم به آن برسم.

تیلور درباره حسن یزدانی نیز گفت:  ورزشکار خوبی است و شخصیت خوبی نیز دارد و خیلی به من انگیزه داده و به نوعی مشوق من بوده است که به اینجا برسم. او باعث شد که به خودم بیایم که رقیب قدری دارم و باید در المپیک با او رقابت کنم.

این آزادکار آمریکایی در واکنش به ناراحتی حسن یزدانی تصریح کرد: من هم اگر جای او بودم قطعاً ناراحت بودم. این شاید از نظر کسانی که در بیرون هستند یک بازی باشد، اما از نظر ما دو نفر یک بازی ساده نیست، بلکه از لحاظ روحی و جسمی تمام تلاشمان را می‌کنیم و تحت فشار هستیم تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. و شاید خیلی ها ندانند چقدر تحت فشاریم. مطمئنم خیلی زود خودش را جمع و جور می‌کند و امیدوارم که در یک بازی‌های دیگر او را ببینم و با او کشتی بگیرم و همین مسئله به انگیزه دوباره‌ای می‌دهد.

المپیک 2020 توکیو| حسن یزدانی: شرمنده مردم هستم؛ حلالم کنیدالمپیک 2020 توکیو| تیلور: یزدانی قوی‌ترین مردی است که تا به حال دیده‌ام/ ثانیه‌های آخر شانسم را امتحان کردمالمپیک 2020 توکیو| پایان روز سیزدهم با نایب قهرمانی حسن یزدانی؛ بولدوزر برای تاریخ‌سازی چند ثانیه کم آورد/ دست رضا اطری به برنز نرسید/ غافلگیری امیرحسین زارع در نیمه نهایی و حذف بهمنیار و حسین‌خانی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسن یزدانی کشتی المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو حسن یزدانی کشتی المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک

به گزارش پارس نیوز ،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعات خبرنگار ایسنا، یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!