Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@12:28:17 GMT

قالیباف: حاشیه سازی در دوران کارآمدی، ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۶۹۲

قالیباف: حاشیه سازی در دوران کارآمدی، ممنوع

قالیباف در مراسم تحلیف رییس جمهوری:در دوره «کارآمدی و پاسخگویی» حاشیه‌روی حاشیه‌سازی و فاصله گرفتن از دغدغه‌های مردم گناهی نابخشودنی است و مردم هرگز این موضوع را از ما قبول نخواهند کرد.

همه ما در همه ارکان نظام وظیفه داریم مراقب باشیم در دام‌های خودساخته یا دشمن‌ساخته‌ای که باعث می‌شود دغدغه‌های مردم به حاشیه بروند نیفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآمدی وقتی ممکن است که مطابق برنامه عمل کنیم؛ همانطور که رهبر حکیم انقلاب در مراسم تنفیذ فرمودند: «هر حرکت  و اقدام اقتصادی باید متّکی بر برنامه کلّی تنظیم شده برای کشور باشد». این فرمایش ایشان یک اصل مهّم و دستوری به ما است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • (تصاویر) متن و حاشیه مراسم قهرمان ایران
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است