Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:26:24 GMT

فیلم لحظه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۹۳۵

فیلم لحظه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در پلدختر

به گزارش رکنا، سرهنگ علی امانی در تشریح این خبر اظهار داشت؛ سارقان مسلح حوالی ساعت ۱۱ روز چهارشنبه به سرقت از طلافروشی در خیابان اصلی این شهر اقدام کردند.

وی افزود: چهارنفر سارق مسلح و راننده با یک پژو ۴۰۵ پس از حمله به یک طلافروشی در خیابان اصلی شهر پلدختر اقدام به آن دستبرد زدند.

فرمانده انتظامی پلدختر عنوان کرد: سارقان با خودرو شماره دستکاری شده که به نقاب مجهز بودند با تهدید صاحب مغازه و مردم و تیراندازی ، با سرقت بخشی از طلا های مغازه موردنظر متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امانی گفت: شهر در قرق نیروی انتطامی و موضوع در دست بررسی و تلاش برای دستگیری سارقان مسلح از سوی نیروی انتظامی شهرستان و استان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طلافروشی تیراندازی دستگیری اخبار حوادث سرقت مسلحانه طلافروشی پلدختر متواری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های مریم مومن مریم مومن سحر قریشی قیمت گلشیفته فراهانی قتل با تبر در گرگان قتل با تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درپی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روز‌های گذشته درباره بازگشایی آنها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند، عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته ازسوی اتحادیه طلافروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

منبع: رکنا

tags # قیمت طلا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان