Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، میهمانان مراسم تحلیف پیش از آغاز مراسم ضمن گفتگو با سید ابراهیم رییسی با وی عکس یادگاری گرفتند و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش ایرنا، این هیات‌ها روی سکویی که دارای بنری بزرگ به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی بود و بر آن، مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشته شده بود، حضور یافتند و در حالی که آیت الله رییسی در صف مقدم و در میان مهمانان جای گرفته بود، عکس تاریخی خود را در برابر دوربین خبرنگاران و فیلمبرداران شبکه‌های داخلی و خارجی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رؤسای جمهور، نخست وزیران، رؤسای پارلمان‌ها، معاونین رئیس جمهور، معاونین نخست وزیر، معاونین پارلمان‌ها، وزرای خارجه، فرستادگان ویژه و عالیرتبه رؤسای کشورها، رؤسا و دبیران کل دفاتر و سازمان‌های بین المللی و سفرای خارجی مقیم تهران، مقامات و شخصیت‌های خارجی از ۱۱۵ کشور در این مراسم شرکت کرده اند.

عراق، فلسطین، لبنان، سودان، بحرین، یمن، ترکیه، روسیه، کرواسی، آرژانتین، کوبا، برزیل، ونزوئلا، ارمنستان، افغانستان، الجزایر، سوریه، بروندی، پاکستان، صربستان، آذربایجان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، مالزی، آفریقای جنوبی، تانزانیا، بلاروس، ترکمنستان، زنگبار، گینه کوناکری، گینه بیسائو، بنین، نیجر، امارات، ایتالیا، قطر، نیجریه، سریلانکا، غنا، بنگلادش، کره جنوبی، توگو، شیلی، گرجستان، بورکینا فاسو، مالت، ایرلند، عمان، کویت، هند، بولیوی، نیکاراگوئه، بوسنی و هرزگوین، قزاقستان، یونان، اندونزی، اردن، استرالیا، اسلوونی، اوگاندا، برونئی، تایلند، تونس، چین، دانمارک، رومانی، زیمبابوه، ژاپن، ساحل عاج، نیوزیلند، سیرالئون، سنگال، فنلاند، فیلیپین، قبرس، لهستان، کره شمالی، هلند، مالی، مصر، ویتنام و همچنین واتیکان (فرستاده ویژه پاپ) از کشور‌هایی هستند که سران دولتها، روسای مجلس و شخصیت‌های برجسته سیاسی و نمایندگان عالیرتبه آن‌ها در مراسم تحلیف حضور دارند.

دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا نماینده ویژه آقای جوزپ بورل، رئیس IPU، دبیرکل OPEC، دبیرکل APA، دبیرکل PUIC، دبیرکل ALBA، دبیرکل ECO، دبیرکل سیکا (CICA)، دبیرکل اوپک گازی (GECF)، وزیر همگرایی و اقتصاد کلان کمیسیون اقتصادی اتحادیه اوراسیا، نماینده دبیرکل سازمان ملل در تهران و معاون دبیرکل D ۸ نیز از جمله رؤسا و مقامات سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای هستند که برای حضور در مراسم تحلیف آیت الله رئیسی به ایران سفر کرده اند.

پس از گرفتن عکس یادگاری، مهمانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و جایگاه‌های تعیین شده حضور یافتند تا بطور رسمی مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با نواختن سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی و قرائت قرآن کریم آغاز شود.

آیت الله رییسی آخرین فردی بود که وارد صحن علنی مجلس شد. هنگام حضور رییس جمهوری، همه اعضا به پا خاستند و بلافاصله، سرود جمهوری اسلامی نیز نواخته و مراسم آغاز شد.

شماری از مقام‌های شرکت کننده در این مراسم از جمله روسای جمهوری عراق و افغانستان، هنگام ورود به جلسه با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری سابق که در صف جلو نشسته بود نیز احوالپرسی و خوش و بش کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری مراسم تحلیف آیت الله رییسی عکس یادگاری المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری جمهوری اسلامی مراسم تحلیف آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت‌الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافتۀ خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند، در سال‌های متمادی، با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل‌بیت (ع) و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع، علاوه‌بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان ازجمله به‌عنوان مؤسس و امام جماعت مسجد نبی‌اکرم (ص) مسئول حوزۀ علمیۀ شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تألیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امور فرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامۀ ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6091471 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی