Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:56:06 GMT

پیراهن شماره ۹ چلسی در انتظار لوکاکو

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۵۵۶۰

پیراهن شماره ۹ چلسی در انتظار لوکاکو

باشگاه چلسی مصمم است به هر ترتیبی شده مهاجم بلژیکی اینتر را جذب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ با وجود اینکه اینتر در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی اعلام کرده بود؛ روملو لوکاکو از بازار خارج و جزو مهره‌های غیرقابل فروش این باشگاه است اما در نهایت رقم‌ وسوسه‌کننده پیشنهادی از سوی چلسی که گفته می‌شود تا 130 میلیون یورو هم افزایش پیدا کرده، مالک چینی نراتزوری را مجاب کرده تا به این انتقال پاسخ مثبت بدهد، اگرچه این تصمیم او تاکنون عوارض شدیدی برای باشگاه داشته و حتی صحبت از استعفای مدیرانی همچون ماروتا و آسیلیو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین کالچو مرکاتو نوشته است؛ چلسی از طریق میانجی‌ها به لوکاکو پیام داده که پیراهن شماره 9 تیم را برای این مهاجم بلژیکی کنار گذاشته است. همچنین گفته می‌شود؛ ابراز علاقه توخل به لوکاکو هم بارها به گوش مهاجم اینتر رسانده شده است.

از سوی دیگر و با اعلام لیست بازیکنان چلسی برای بازی سوپر جام اروپا مقابل ویارئال؛ دو جای خالی برای آبی‌پوشان لندن در نظر گرفته شده و مدیران این باشگاه مصرند تا هر چه زودتر معامله جذب لوکاکو را بسته و او را به این بازی مهم برسانند. گفته می‌شود دیگر جای خالی این لیست نیز احتمالا با ژول کُنده پر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی اینترمیلان چلسی اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اسپرز در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول تاتنهام برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به تاتنهام رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول اسپرز را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم