Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دهم مردادماه امسال مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی استان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و شهردار زنجان و مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

در این مراسم «رقیه شجاعی» در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، «مهدی محمدی و فرهاد عصفوری» به ترتیب به عنوان ورزشکار و مربی رشته دوچرخه سواری و «کمال عشق» نیز از مربیان رشته بسکتبال با ویلچر مورد استقبال مسؤولین و سایر مسؤولان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیه شجاعی از ورزشکاران توانمند و صاحب نام زنجان در مسابقات جهانی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان که از ۱۶ تا ۲۸ مهر ماه سال ۹۸ در سیدنی استرالیا برگزار شد موفق به کسب سهمیه به منظور شرکت در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

مهدی محمدی از دوچرخه سواران شایسته و برتر زنجانی است که در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با به دست آوردن نشان برنز در ماده پیست کسب سهمیه کرده بود.

قول‌هایمان را پس از بازگشت عملیاتی می‌کنیم

استاندار زنجان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اعزام قهرمانان ورزشی از زنجان به پارالمپیک گفت: ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو به عنوان قهرمانان واقعی هستند.

فتح‌الله حقیقی برای این ورزشکاران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و افزود: امیدوارم کاروان تیم ملی ایران از سوی این ورزشکاران اعزامی صاحب نشان های خوشرنگ شوند و البته این عزیزان، خواسته هایی را داشتند که قول داده شد، پس از بازگشت از این بازی ها، برآورده سازیم.

در این مراسم هدیه نقدی و یک هدیه غیرنقدی در قالب ملیله به ورزشکاران اهدا شد که خالی از حاشیه نبود و ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی « هدیه استاندار را باز نکرده، پس فرستادند!»

یکی از ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک در اعتراض به رفتار تحقیرآمیز استاندار زنجان و مسؤولان حاضر در این مراسم گفت: هزینه دو دوچرخه‌ای که من برای پارالمپیک با آنها تمرین می‌کنم، ۴۰۰ میلیون تومان است، اما هدیه استاندار زنجان فقط ۵ میلیون تومان بود!

مهدی محمدی قهرمان زنجانی با اشاره به اینکه در کمتر از ۲۰ روز باقی مانده به اعزام بازی‌های پارالمپیکی اینطور مراسم بدرقه نتیجه‌ای جز تضعیف روحیه ورزشکاران و مربیان به دنبال نداشت، افزود: همه استان‌ها کمک هزینه با مبالغ بالایی از جمله ۱۱۰ میلیون تومان، ۷۰ میلیون تومان و یا حتی آپارتمان به ورزشکاران هدیه کرده‌اند، اما سهم ما از این هدیه‌ها فقط ۵ میلیون تومان بود!

اعزام به پارالمپیک فقط با ۵ میلیون تومان!

این ورزشکار زنجانی با اشاره به اینکه در مراسم بدرقه مسؤولان از درشت تا ریز حضور داشتند و این مراسم را گزارش عملکرد برای خود حساب کردند، افزود: سرجمع هدیه همه مسؤولان یک ملیله از طرف شهرداری و ۵ میلیون تومان بود!

وی با تحقیرآمیز خواندن مراسم برگزار شده برای دو ورزشکار پارالمپیکی و دو مربی اعزامی افزود: اگر مراسم خشک و خالی و برای تقدیر از ورزشکاران برگزار می‌شد، بهتر از این بود که یک لشگر از مسؤولان فقط ۵ میلیون تومان هدیه بدهند!

محمدی با اشاره به اینکه هدیه ورزشکاران ۵ میلیون تومان و هدیه مربیان فقط ۳ میلیون تومان بود، افزود: با تصمیم جمعی که گرفتیم هم ۳ میلیون تومان‌ مربیان و هم ۵ میلیون تومان ورزشکاران را دست نزده پس دادیم.

این قهرمان زنجانی با اشاره به اینکه دو سال قبل نیز پس از برگشتن از رقابت‌های بین‌المللی هدیه مسؤولان فقط ۲۰۰ هزار تومان بود، افزود: زمان برگشت از بازی‌های آسیایی نیز هدیه فقط یک میلیون تومان بود.

وی با تحقیرآمیز خواندن این حرکت مسؤولان افزود: هدیه و کمک ۵ میلیون تومانی در شان ورزشکار پارالمپیکی نیست و به نظرم در حد استاندار هم نیست، بهتر بود تقدیر نمی‌کردند.

محمدی تصریح کرد: نکته جالب قضیه این است که استاندار زنجان قول تقدیر باشکوه‌تر را پس از برگشتن از مراسم پارالمپیک داده است، در صورتی که به قول یک ضرب‌المثل قدیمی سالی که نکوست از بهارش پیداست!

فرهاد عصفوری رئیس هیأت دوچرخه سواری زنجان و مربی تیم دوچرخه‌سواری معلولان نیز با انتقاد از عملکرد استاندار زنجان در بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی گفت: استاندار زنجان در سه سال گذشته وعده‌های بسیاری برای حمایت از ورزش داده است اما هیچ یک از این وعده‌ها عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اینکه استاندار برای حمایت از ورزشکاران و افتخارآفرینی آنها باید از ورزش و جوانان حمایت کند، گفت: ورزش و جوانان بودجه محدودی دارد و با توجه به تعدد ورزشکاران توان حمایت از همه آنها را ندارد، پس باید بودجه ورزشی بیشتر شود.

این مربی زنجانی افزود: وقتی استاندار و معاون وی و یا مسؤولان دیگر مراسم بدرقه برگزار می‌کنند؛ انتظار ما و ورزشکاران چیزی فراتر از ۵ میلیون تومان هدیه است.

هدیه نه در شان ما بود نه در شان استاندار

وی با اشاره به اینکه هدیه اهدایی نه در شان استاندار بود و نه در شان مربیان و ورزشکاران بیان کرد: تعداد ورزشکاران پارالمپیکی آنقدر زیاد نبود که از عهده مخارج و هدیه آنها برنیایند و زنجان فقط چهار ورزشکار اعزامی دارد.

عصفوری با اشاره به اینکه کل هدیه اهدایی از سوی استاندار و سایرین فقط ۱۶ میلیون تومان بوده است، افزود: برای اعتراض به این اقدام تحقیرآمیز هدیه‎‌ها را همان روز پس دادیم.

این مربی زنجانی با اشاره به اینکه امروز هزینه مکمل یک ورزشکار ۱۲ میلیون تومان و هزینه یک لاستیک دوچرخه حداقل ۳ میلیون تومان است، افزود: هدیه‌ای که استاندار داده است، حتی گوشه‌ای از این هزینه‌ها را هم جبران نمی‌کند.

وی درباره زمان اعزام ورزشکاران نیز گفت: 29 مرداد اعزام ورزشکاران را خواهیم داشت، اما  مسؤولان آگاه باشند که نتیجه مسابقات چیزی جز حمایت‌های آنها قبل از اعزام نخواهد بود.

عصفوری تصریح کرد: وقتی روحیه ورزشکار با این بدرقه تحقیرآمیز به هم ریخته است، نباید انتظار نتایج درخشان و مدال را داشته باشیم، چون «هرچه بکاریم همان را درو خواهیم کرد».

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشکاران ورزش زنجان هدیه پاراالمپیک استاندار بدرقه پس دادن هدیه زنجانی با اشاره ورزشکاران و مربیان میلیون تومان استاندار زنجان میلیون تومان ۵ میلیون تومان مراسم بدرقه نه در شان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی

فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود