Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال تمدید قرارداد گورستکا با باواریایی ها افزایش یافته است.

لئون گورتسکا، هافبک 26 ساله و آلمانی باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در تلاش برای تمدید قرارداد لئون گورتسکا و یوسوا کیمیش است. آینده کیمیش تاثیر بسیار زیادی بر تمدید قرارداد گورتسکا با باواریایی ها خواهد داشت و در صورتی که قرارداد کیمیش تمدید شود، احتمال تمدید قرارداد گورتسکا نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات اخیر سران بایرن مونیخ با گورتسکا روند بسیار خوبی داشته است و این احتمال وجود دارد که مذاکرات باواریایی ها با گورستکا کمی بیشتر از مذاکرات‌شان با کیمیش طول بکشد. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در تمدید قرارداد گورستکا، یولیان ناگلزمن، سرمربی جدید و جوان بایرن مونیخ است. این سرمربی آلمانی در روزهای اول حضور خود در این باشگاه، با گورستکا صحبت کرد و برنامه های مشخصی برای این هافبک 26 ساله دارد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد

رالف رانگنیک پس از بازی مقابل رئال مادرید تصمیمش را پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ، خواهد گرفت

طرفداری | در حالی که زمان زیادی تا بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نمانده، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید در پشت پرده ادامه دارد و گویا سرمربی تیم ملی اتریش گزینه اصلی این باشگاه است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ رالف رانگنیک گزینه مورد نظر تمامی مدیران بایرن مونیخ از جمله اولی هونس است. بنابراین سران باشگاه جایگزین دیگری در نظر ندارند. باواریایی‌ها به دنبال امضای یک قرارداد سه ساله تا 2027 با رانگنیک هستند.

از سوی دیگر آن‌ها نگران فدراسیون فوتبال اتریش نیز نیستند و اعتقاد دارند یک مبلغ متوسط یک رقمی میلیون یورویی به عنوان غرامت پرداخت خواهند کرد، دو طرف مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند. همچنین رانگنیک در نقل‌وانتقالات باشگاه نیز نقش خواهد داشت. قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود 

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

پس از بازی مقابل رئال مادرید، زمان اعلام تصمیم رالف رانگنیک

هنوز چیزهای زیادی بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ وجود داشت که باید تکلیف‌شان مشخص شود. قرار است پس از بازی مقابل رئال مادرید، صحبت‌های بیش‌تری انجام شود و انتظار می‌رود این هفته تصمیم نهایی گرفته شود. هر چند سران بایرن مونیخ خوش‌بین هستند که رانگنیک پیشنهادشان را خواهد پذیرفت.

گفتنی است دو تیم امشب از ساعت 22:30 در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد