Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:33:03 GMT

دو کاروان ائتلاف آمریکایی در عراق مورد حمله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۵۹۱۶

دو کاروان ائتلاف آمریکایی در عراق مورد حمله قرار گرفت

به گزارش ایرنا، یک بمب در راه کاروان پشتیبانی آمریکا در اتوبان الدیوانیه منفجر شد و دقایقی دیگر یک بمب کنار جاده ای کاروانی آمریکایی را در استان بابل هدف قرار داد.

از خسارات و تلفات احتمالی این حملات جزئیاتی منتشر نشده است.

در هفته‌های اخیر حمله به کاروان‌های نظامی آمریکا در عراق شدید شده است و در همین حال، گروه های ضد اشغالگری عراق اعلام کرده‌اند تا زمانی که کشورشان در اشغال آمریکا باشد به حملات خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای آمریکا و ناتو با نام «ائتلاف بین المللی علیه داعش» با وجود گذشت یکسال از تصویب قانون ممنوعیت حضورشان در عراق توسط مجلس این کشور، از اجرای قانون و ترک کشور سر باز زده اند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش ناتو ایالات متحده آمریکا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش ناتو ایالات متحده آمریکا گروه تروریستی داعش ناتو ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

یک منبع میدانی در سوریه گزارش کرد پایگاه ارتش آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در حومه شرقی استان دیرالزور سوریه با ۷ موشک هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این منبع امروز جمعه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت پایگاه آمریکا با هفت موشک هدف قرار گرفت که سه فروند داخل پایگاه در ضلع جنوب شرقی فرود آمد و باقی موشک‌ها نیز به اطراف پایگاه اصابت کردند و بر اثر ستون‌های دود مشاهده شد.

وی افزود پس از این حمله بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

هنوز گروهی مسئولیت حمله را برعهده نگرفته است.

گروه‌های مقاومت عراق هفته گذشته حملات خود به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را از سر گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد