Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شیوه نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و شیوع بیش از حد این بیماری در سطح استان، امسال هیچ مجوزی به فعالیت گروه‌های تعزیه خوانی داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهر‌های قرمز کرونایی چهارمحال و بختیاری

 او با اشاره به اینکه ۱۹۴ گروه ثبت‌شده تعزیه در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی افراد اصرار دارند بنا به دلایلی مانند نذر مراسم تعذیه را برگزار کنند باید تمام شرایط را رعایت کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: همه افراد باید از ماسک استفاده کنند، تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و فاصله دو متر را داشته باشند تا مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به بهترین نحو برگزار شود و در صورت بروز هر مشکلی تمام عواقب برگزاری برعهده گروه‌های تعزیه است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت گروه های تعزیه خوانی محرم 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری