Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صابریان گفت: برای مراسم امروز بیمارستان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی در آماده باش قرار داشتند تا در صورت لزوم خدمات لازم را ارائه دهند.

به گزارش برنا؛ پیمان صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در مراسم تحلیف رئیس جمهور نیروهای اورژانس مانند همیشه در صحنه حضور داشتند گفت: ۱۴ آمبولانس دو اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه موتور آمبولانس به صورت آماده باش در محل برگزاری تحلیف رئیس جمهور منتخب حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به حضور پزشکان در محل استقرار نیروهای اورژانس افزود: در مراسم امروز ۱۱ نفر از پزشکان اورژانس از جمله تعدادی از بانوان پزشک برای کمک رسانی حاضر بودند و ۹ دستگاه آمبولانس نیز اتومبیل‌های مقامات کشورهای مختلف را همراهی کردند‌‌.

او با بیان اینکه در محل اسکان مهمانان خارجی نیز نیروهای اورژانس استقرار یافتند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به آنها ارائه دهند تصریح کرد:  خوشبختانه سازمان اورژانس تهران همکاری تنگاتنگی با بخش بهداشت و درمان و درمانگاه مجلس داشت و پرسنل اورژانس در ساختمان مجلس شورای اسلامی برای ارائه خدمات استقرار یافتند.

او عنوان کرد: برای مراسم امروز بیمارستان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی در آماده باش قرار داشتند تا در صورت لزوم خدمات لازم را ارائه دهند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: تعدادی از بیمارستان‌های شمال تهران، بیمارستان بقیه‌الله (عج) و بیمارستان امام خمینی (ع) با همه امکانات در آماده باش کامل قرار داشتند.

او با بیان اینکه اورژانس با تمام توان پوشش امدادی مراسم امروز را بر عهده داشت توضیح داد: دو بالگرد اورژانس در ساختمان مجلس شورای اسلامی آماده مستقر شدند تا بتوانند در صورت بروز هرگونه حادثه چ‌ای خدمت کافی را ارائه دهند.

صابریان افزود: واحد دیسپچ اورژانس نیز با حضور پزشکان و پرستاران در آماده باش قرار داشتند. همچنین واحد‌های تخصصی بیمارستانی و مرکز قلب تهران و شهید رجایی نیز آماده باش کامل بودند.

او تاکید کرد: خوشبختانه در مراسم امروز هیچ گونه حادثه‌ای رخ نداد و مراسم به خوبی برگزار شد. نیروهای عملیات ویژه نیز در محل حضور داشتند و اورژانس در قرارگاه های مختلف حاضر بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس آماده باش رئیس جمهور پزشک بهداشت و درمان مجلس مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی بیمارستان امام خمینی پوشش مجلس شورای قلب اورژانس مراسم تحلیف مجلس شورای اسلامی سازمان اورژانس آماده باش مراسم امروز قرار داشتند ارائه دهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 

 خسرو ملکشاهی در همایش روز روانشناس و تجلیل از فعالین طرح محب استان کرمان گفت: ۸۲ تیم مشاوره در قالب طرح محب به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان ارائه خدمت کردند که جا‌ی تقدیر دارد؛ و‌ی با اشاره به اینکه بدلیل بیماری کرونا فرصت چنین گردهمایی برای جامعه روانشناسان میسر نشده بود گفت: هدف از این همایش یک نشست هم فکری و هم اندیشی و تقدیر از جامعه روانشناسان است که به نوعی بازوان پرتوان سازمان بهزیستی بوده و به افراد نیازمند ارائه خدمت می‌دهید.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه شعار امسال روز روانشناس ((امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناختی و مشارکت مردم)) است، گفت: سیاست سازمان بهزیستی توسعه خدمات است.
ملک شاهی بیان داشت:در استان کرمان۱۳۴ مرکز مشاوره وجود دارد و تمام شهرستان‌های استان دارای مرکز مشاوره هستند.

وی افزود: رویکرد سازمان ارائه خدمات تخصصی است که این مهم با کمک با دستگاه‌هایی که به نوعی دارند خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهند.

ملک شاهی در خصوص استفاده از مشارکت مردم در برنامه‌های بهزیستی بیان داشت: در خصوص همین شعار سیاست‌هایی در استان برنامه ریزی و دنبال می‌شود.

وی گفت: مقرر شده بوستان‌هایی با کمک شهرداری به بهزیستی واگذار شود که مراکز ما ضمن کاشت نهال در آن بوستان‌ها به صورت هفتگی و به مناسبت‌های مختلف در محل مستقر شده و خدمات بهزیستی به عموم مردم شناسانده شده و این خدمات به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

ملک شاهی در خصوص طرح‌های دیگر بهزیستی که با مشارکت مراکز و کلینیک‌های مشاوره و روانشناسی ارائه می‌شود، افزود: همکاری با خانه‌های کودک و نوجوان و ارائه مشاوره به فرزندان مقیم آنها، استخدام افراد متخصص دارای معلولیت و استفاده از تسهیلات بانکی و حق بیمه کارفرمایی، همکاری در برنامه بهبود و ارتقاء ضوابط خانواده در ۵ سال اول زندگی مشترک و استفاده از خدمات مشاوره و آموزش و مشاوره به افراد واجد شرایط (که اولین بار این طرح در کرمان کلید خورد) از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در رصد آسیب‌های اجتماعی که با کمک، سازمان بهزیستی همه ساله انجام می‌شود ما وضعیت کل کشوررا می‌دانیم و در مورد آسیب‌های بولد آمار داریم گفت: در بحث کنترل و کاهش این آسیب‌ها نیز از کمک و همکاری مراکز استقبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان