Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@18:55:58 GMT

بیانیه استقلال درخصوص اشتباهات داوری

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۲۵۷

بیانیه استقلال درخصوص اشتباهات داوری

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی، روز گذشته استقلال در استادیوم آزادی با نتیجه دو بر یک از سد گل گهر گذشت. سیرجانی ها و در صدر آنها، امیر قلعه نویی به شدت نسبت به تصمیمات وحید کاظمی داور مسابقه معترض بود.

ژنرال اعتقاد داشت که داور بازی روی اعلام خطای پنالتی به سود استقلال مرتکب اشتباه شده است ضمن اینکه او اعلام کرد که فرهاد مجیدی در 4 دیداری که او را شکست داده (دو بازی با سپاهان در فصل قبل و دو بازی با گل گهر در این فصل)، از اشتباهات داوری سود برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر قلعه نویی، بازیکنان و کادرفنی گل گهر نیز به داوری معترض بودند و حالا باشگاه استقلال نیز در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرده است.

در بیانیه آبی ها آمده است که آنها در 8 بازی از 13 دیدار گذشته خود، متضرر شده و داوری ها علیه آنها بوده است. در متن این بیانیه آمده است: بعد از برخی اظهارات خلاف واقع در خصوص پیروزی روز گذشته تیم استقلال برابر گل‌گهر، نگاهی به اشتباهات مهم داوری علیه استقلال در ۱۳ مصاف قبلی این تیم (از بازی برگشت با پرسپولیس تاکنون) خالی از لطف نیست.

با یک بررسی ساده مشخص می‌شود تیم‌های داوری در ۱۳ بازی اخیر، در ۸ بازی علیه استقلال سوت زده‌اند.

۱- پرسپولیس، عدم اعلام پنالتی بر روی مهدی قایدی

۲- ذوب‌آهن، عدم اعلام پنالتی محمدی‌مهر بر روی محمد نادری

۳- صنعت نفت، عدم اعلام پنالتی بر روی قایدی و به اشتباه آفساید اعلام کردن گل قایدی

۴- آلومینیوم، اشتباه در اعلام آفساید کردن گل سالم تیم استقلال

۵- تراکتور، اشتباه داور در اعلام خطا به سود تراکتور و این خطا منجر به گل شد. همچنین عدم اعلام پنالتی به سود استقلال به دلیل هند فخرالدینی.

۶- سایپا، عدم اعلام پنالتی بر روی سبحان خاقانی و مهدی قایدی

۷- نفت مسجدسلیمان، عدم اخراج میرجوان بازیکن نفت به دلیل تکل خشن بر روی بابک مرادی

۸- گل‌گهر، گل این تیم روی خطایی به ثمر رسید که در آن هیچ خطایی صورت نگرفته بود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال عدم اعلام پنالتی بر روی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم