Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:20:54 GMT

مراسم تحلیف بدون هیچ‌ حادثه‌ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۴۲۰

مراسم تحلیف بدون هیچ‌ حادثه‌ای برگزار شد

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در مراسم تحلیف رئیس جمهور نیروهای اورژانس مانند همیشه در صحنه حضور داشتند اظهار داشت: ۱۴ آمبولانس دو اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه موتور آمبولانس به صورت آماده باش در محل برگزاری تحلیف رئیس جمهور منتخب حاضر بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، پیمان صابریان با اشاره به حضور پزشکان در محل استقرار نیروهای اورژانس افزود: در مراسم تحلیف، ۱۱ نفر از پزشکان اورژانس از جمله تعدادی از بانوان پزشک برای کمک رسانی حاضر بودند و ۹ دستگاه آمبولانس نیز اتومبیل‌های مقامات کشورهای مختلف را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در محل اسکان مهمانان خارجی نیز نیروهای اورژانس استقرار یافتند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به آنها ارائه دهند تصریح کرد:  خوشبختانه سازمان اورژانس تهران همکاری تنگاتنگی با بخش بهداشت و درمان و درمانگاه مجلس داشت و پرسنل اورژانس در ساختمان مجلس شورای اسلامی برای ارائه خدمات استقرار یافتند.

وی عنوان کرد: برای مراسم تحلیف، بیمارستان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی در آماده باش قرار داشتند تا در صورت لزوم خدمات لازم را ارائه دهند.همچنین تعدادی از بیمارستان‌های شمال تهران، بیمارستان بقیه‌الله (عج) و بیمارستان امام خمینی (ع) با همه امکانات در آماده باش کامل قرار داشتند.

وی با بیان اینکه اورژانس با تمام توان پوشش امدادی مراسم تحلیف رییس جمهور را بر عهده داشت توضیح داد: دو بالگرد اورژانس در ساختمان مجلس شورای اسلامی آماده مستقر شدند تا بتوانند در صورت بروز هرگونه حادثه، خدمت کافی را ارائه دهند.

صابریان افزود: واحد دیسپچ اورژانس نیز با حضور پزشکان و پرستاران در آماده باش قرار داشتند. همچنین واحدهای تخصصی بیمارستانی و مرکز قلب تهران و شهید رجایی نیز آماده باش کامل بودند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در مراسم تحلیف هیچ گونه حادثه‌ای رخ نداد و مراسم به خوبی برگزار شد. نیروهای عملیات ویژه نیز در محل حضور داشتند و اورژانس در قرارگاه های مختلف حاضر بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحلیف رییس جمهور سیزدهم اورژانس مراسم تحلیف آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان