Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:55:19 GMT

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ مرداد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۴۲۱

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ مرداد

آخرین قیمت انواع ارز و طلا تا پیش از امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۱۷ درصد رشد به ۱۱,۰۰۸,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا با ۰.۴۲ درصد افت به ۱,۸۰۴.۲۸ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۶۴ درصد رشد به ۱۱۳,۳۸۰,۰۰۰ ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴. هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۰۲ درصد افت به قیمت ۱۰۸,۴۹۰,۰۰۰‬ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم سکه با ۰.۳۵ درصد رشد به قیمت ۵۷,۷۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۳۳ درصد رشد به قیمت ۳۶,۶۲۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۱۶ درصد رشد به قیمت ۲۲,۵۳۵,۰۰۰ رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۲۵۶,۱۹۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو با ۰.۰۲ درصد رشد به ۲۹۴,۸۷۰ ریال و قیمت هر پوند با ۰.۱۵ درصد رشد به ۳۵۹,۳۲۰ ریال رسید.

کد خبر 512591

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت طلا آخرین قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار کاهش قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار قیمت طلا سکه دلار ارز قیمت دلار قیمت سکه افزایش قیمت طلا افزایش قیمت دلار قیمت سکه و طلای ایران قیمت طلای 18 عیار قیمت دلار سکه و طلا قیمت دلار سکه و طلا لحظه ای قیمت طلا سکه و دلار قیمت دلار سکه و طلا امروز آخرین قیمت طلا دلار و سکه تاثیر انتخابات آمریکا بر قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 2021 قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده نمودار قیمت دلار نمودار قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در 5 سال آینده قیمت طلا در حال حاضر رشد قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 2020 بروزترین قیمت دلار کاهش قیمت طلا افزایش قیمت دلار پیش بینی قیمت طلا در سال 1399 قیمت دلار در بازار سیاه علت کاهش قیمت دلار امروز پیش بینی قیمت سکه امامی قیمت سکه و طلا قیمت سکه امامی نمودار قیمت طلا جهانی قیمت سکه امامی امروز قیمت سکه و طلا افزایش خواهد یافت پیش بینی قیمت سکه نمودار قیمت سکه قیمت سکه بهار آزادی پیش بینی قیمت طلا 18 عیار قیمت سکه بهار آزادی تهران درصد رشد ریال رسید ۰۰۰ ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار امروز 11 اردیبهشت 1403
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات