Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به محدودیت برگزاری مراسم در این ایام ستاد عملیات محرم کشور عملیات محوری «پویش ایران مشکی پوش» با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» و خط محتوایی جریان سازی فرزند خواهی و جمعیت را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های تدارک دیده شده و در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به محدودیت برگزاری مراسم اهمیت فراوانی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های پویش ملی «ایران مشکب پوش» می‌توان به استفاده از المان‌های عزاداری و سیاه پوشان فضای عمومی و محل کار پرسنل و نصب کتیبه مشکی به عرض یک متر و بیشتر و طول نمای ساختمان با شعار محوری اشاره کرد.

حجت‌الاسلام قادری از دیگر برنامه‌ها به اهدا کتیبه و اقلام عزاداری به پرسنل، نصب المان پرچم خودرویی بروی وسایل نقلیه اداری و پرسنل و بکار گیری تمامی پرتابل و بیلبوردهای اداری در جهت تعظیم شعار با استفاده از خط محتوایی تعرف شده اشاره کرد.

وی بیان کرد: استفاده حداکثر از لوگو تایپ شعار محوری و نشان نسل امام حسینی در برنامه‌ها، مجالس و سربرگ اداری، اهدا پایه دیواری نصب پرچم به پرسنل جهت استفاده دائم در مقابل ورودی منازل مسکونی، اهتمام جدی به تجلی محرم در منازل سازمانی و مهمانسرا و استفاده از جلوه‌های شعار فرهنگی در سالن‌های جلسات و آمفی تئاتر از دیگر برنامه‌ها است.

کد خبر 5274754

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر محمد قادری ماه محرم محرم 1400 ماه محرم و صفر ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا محرم 1400 کرمانشاه گرگان ماه محرم اردبیل واکسیناسیون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است